TikTok مسابقه F1 لاس‌وگاس را از بین می‌برد



شب گذشته، اولین تمرین برای اولین دوره GP لاس وگاس در مجموع هشت دقیقه به طول انجامید. یک پوشش شل شده زهکشی توسط فراری کارلوس ساینز کشیده شد و نه تنها ماشین ساینز را خراب کرد (و آخر هفته، او به دلیل آسیب دیدگی جریمه 10 نقطه شبکه دریافت کرد)، بلکه شب را برای طرفداران F1 نیز خراب کرد.

تمرین آزاد یک لغو شد، و زمانی که تمرین آزاد دو در ساعت 2:30 بامداد برای یک جلسه طولانی 90 دقیقه‌ای آماده شد، همه هواداران تخلیه شدند و مجبور به ترک شدند. این یک شروع عالی برای چیزی که قرار است تعطیلات آخر هفته در تقویم F1 باشد، نبود. به قیمت‌های ظالمانه‌ای که در روزهای اخیر کاهش یافته است، اختلالات ترافیکی که مردم محلی را خشمگین کرده است، دمای بسیار سردتر از حد انتظار F1 را اضافه کنید، زیرا هیچ‌کس قبل از برنامه‌ریزی برای مسابقه شبانه در ماه نوامبر، در گوگل جستجو نکرده بود که کویر چقدر سرد می‌شود، و یک قهرمان چند دوره که به نظر می‌رسد. کمتر از رویداد کلی تحت تأثیر قرار گرفته اید، و شما یک مسابقه آخر هفته دارید که التماس می کنید مورد انتقاد قرار بگیرید.

اکنون، من در TikTok نیستم و از آن استفاده نمی‌کنم، اما اعضای جوان‌تر و پیشرفته‌تر کارکنان Motor1 و InsideEVs هستند و افرادی را دیده‌اند که آخر هفته مسابقه را از هم جدا می‌کنند. در زیر فقط چند نمونه آورده شده است:

اگر نمونه های بیشتری دارید، آنها را در نظرات زیر بنویسید. امیدوارم بقیه آخر هفته بهتر از دیشب بگذره.





منبع