لامبورگینی یک لیست پخش Spotify ایجاد کرد تا موسیقی را با موتورهای خود مطابقت دهد

از طریق این روش، Trecarichi فرکانس های V12 را کشف کرد. او از موتور 769 اسب بخاری (574 کیلووات) Aventador Ultimae استفاده کرد که آخرین نسخه از پیشرانه نمادین بود. در دور آرام، موتور با F-sharp (92.50 هرتز) آواز می خواند. در 4000 دور در دقیقه، نت به G (98 هرتز) تغییر می کند، در حالی که موتور با حداکثر قدرت یک G-Sharp (103.83 هرتز) را پمپ می کند. ترکاریچی هر فرکانس را با کلید آهنگ های خاصی مانند آهنگ لورنزو سنی تطبیق داد کانن اینفینیتو (اف شارپ)، بن بومر فرار کن (G) و سم کالینز همه ما می توانیم برقصیم (G-sharp).

لامبورگینی آونتادور LP 780-4 Ultimae

40 عکس ها

لیست پخش 24 آهنگی در Spotify در دسترس است. لامبورگینی طراح گرافیک واسژن کاترو را به طراحی فهرست نمایشنامه ها واداشت. آهنگ های دیگر موجود در لیست پخش V12 عبارتند از در مانند گل رز توسط Black Rebel Motorcycle Club، حلقه شده توسط کیاسموس، ورودها توسط SUDO، فقط دنبال کن توسط CatzClaw و چندین مورد دیگر.

ماریو موتون، هماهنگ کننده کل خودرو NVH لامبورگینی، صدای V12 را با ویولن مرتبط می کند. موتون گفت: “این پژواک خام و فلزی است که سپس در تجربه روان آکوستیک، واکنش شیمیایی و احساسی به موج صوتی که مغز ما به احساسات و خاطرات مثبت تبدیل می‌کند، تجسم می‌یابد.”

اولین رادیو خودرویی موفق در بازار انبوه تا نیمه های سال 1930 وارد بازار شد. مردم قبل از آن به چه چیزی گوش می دادند؟ احتمالاً صدای باد زیاد است، اما چشم‌انداز صوتی خودرو از آن زمان به‌شدت تغییر کرده است، با یک موسیقی با ارزش جهانی که اکنون در جیب ما موجود است. لامبورگینی از پخش موسیقی به روشی خلاقانه برای تنظیم سه لیست پخش Spotify استفاده می کند که برای تقویت صدای موتورهای آنها – V8، V10 و V12 طراحی شده اند.

مهندسان صدا لامبورگینی با الکس ترکاریچی تهیه کننده موسیقی در لیست های پخش همکاری کردند، که بسیار فراتر از افزودن چند آهنگ مورد علاقه بود. ترکاریچی فرمول تبدیل فوریه را روی سه موتور اعمال کرد. این به او اجازه داد تا فرکانس‌های اصلی موتور را در احتراق (آلات)، 4000 دور در دقیقه و حداکثر قدرت تأمین کند.