بهترین رندرهای هفته 29 اوت

بنتلی باتور یکی از کمیاب‌ترین و گران‌ترین خودروهای این شرکت تا به امروز است. هیچ خبری از مدل بالقوه کانورتیبل وجود ندارد، اما این رندر ثابت می کند که بنتلی باید این ایده را در نظر بگیرد زیرا این بریتانیایی روباز خیره کننده به نظر می رسد.

نسل فعلی GT-R دیگر در اروپا و استرالیا موجود نیست. این به شدت نشان می دهد که یک مدل جدید در دست ساخت است و این رندر طراحی بسیار جالبی را برای خودروی پرفورمنس پیشنهاد می کند.

کیا در حال کار بر روی یک مدل پرچمدار جدید است که از یک پیشرانه صرفاً الکتریکی نیرو می گیرد. EV9 سال آینده معرفی خواهد شد و در سه ماهه دوم سال 2023 به فروش می رسد و آلایندگی صفر و حداکثر 7 صندلی را ارائه می دهد.

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

بنتلی مولینر باتور رندر قابل تبدیل
رندر کیا EV9

هیوندای در حال بازسازی اولین خودروی الکتریکی خود با برند N است. عملکرد Ioniq 5 N منعکس کننده اعداد کیا EV6 GT است، که به این معنی است که طراحی الهام گرفته از یکپارچه‌سازی با 576 اسب بخار حداکثر قدرت تکمیل خواهد شد.

رندر هیوندای آیونیک 5 N

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ترکیب می‌کند.

رندر جدید نیسان اسکای لاین GT-R



منبع هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.