تبدیل کمپر اسپرینتر DIY دارای آشپزخانه بزرگ و تخت روی آسانسور است


وسعت گسترده موتورخانه های خانگی واقعاً شگفت انگیز است. کمپینگ‌های مبتنی بر مرسدس بنز اسپرینتر زیادی وجود دارد، اما هیچ دو مالکی آن‌ها را یکسان نمی‌سازند. سازندگان این دکل خوش ساخت هشت ماه زمان صرف کردند تا آن را با سرمایه گذاری کل حدود 150000 دلار، با احتساب قیمت ون، جمع کنند.

به هر کجا که به داخل نگاه می کنید، یک لمس منظم وجود دارد. به عنوان مثال، میز غذاخوری عقب دارای یک میز چرخان است تا زوجین بتوانند آن را برای پیکربندی ترجیحی جابجا کنند. بعلاوه، تخت روی یک آسانسور بالای این قسمت قرار دارد و یک موتور الکتریکی تشک را روی یک قاب آلومینیومی سفارشی پایین می‌آورد.

دونده کمپر وانت بیلد
دونده کمپر وانت بیلد

آشپزخانه دارای کابینت های زیبای بامبو است. یک لمس منظم این است که یکی از کشوها دارای یک کشوی دوم در داخل خود برای به حداکثر رساندن ذخیره سازی در یک منطقه فشرده است. سینک شامل یک فیلتر UV است، زیرا زوج زمان زیادی را در جنگل می گذرانند و کیفیت آب بیرون می تواند ضعیف باشد.

دوش بهتر از آنهایی است که در برخی از موتورخانه های Sprinter کارخانه ای می بینیم. کاشی های مرمر سفید دیوارها را می پوشانند که با وسایل مشکی عالی به نظر می رسند. تخته های چوب ساج روی زمین قرار دارند و تابه آلومینیومی زیر آن گرم می شود.

قسمت جلوی ون دارای یک فضای ذخیره سازی از کف تا سقف در کنار دیوار است. فضای کافی برای آویزان کردن وسایل در قسمت بالایی وجود دارد. قسمت پایینی دارای سوراخ است تا دو گربه زوج بتوانند به جعبه زباله برسند.

این افراد در تمام سال در ون زندگی می کنند. برای راحت ماندن، کف گرم و تهویه مطبوع وجود دارد. 800 وات انرژی خورشیدی و 540 آمپر باتری به آنها اجازه می دهد AC را برای چهار تا پنج ساعت در روز کار کنند.

قسمت بیرونی ون دارای یک پایه بزرگ است که قطعاتی از وسایل شامل دو دوچرخه و کایاک بادی را در خود جای می دهد. در طول زمستان، آن‌ها پایه‌های دوچرخه را با اسکی جابجا می‌کنند. باز کردن درهای عقب امکان دسترسی به دوش در فضای باز را فراهم می کند.

این دومین ساخت ون این زوج است، احتمالاً به همین دلیل است که بسیار منسجم به نظر می رسد. آنها از قبل می دانستند چه ویژگی هایی برایشان مهم است و می توانستند این ایده ها را در یک خانه کوچک بسیار بزرگ و شیک بگنجانند.



منبع