آتش ترسناک فرمول دریفت نشان می دهد که چگونه به سرعت ممکن است همه چیز در یک ماشین مسابقه اشتباه پیش برود


هرازگاهی با ویدیویی مواجه می شویم که به ما یادآوری می کند که مسابقه چقدر می تواند خطرناک باشد. اتفاقی که به عنوان یک سواری بی گناه برای یک طرفدار در یک رویداد فرمول دریفت در لانگ بیچ، کالیفرنیا در آخر هفته گذشته شروع شد، به سرعت به یک حادثه ترسناک مرتبط با آتش سوزی تبدیل شد که خوشبختانه به هیچ آسیب جدی ختم نشد.

کوین درویش ویدئویی را در روز چهارشنبه در یوتیوب منتشر کرد که تجربه‌اش را در نیمه‌ی راه در یک ماشین دریفت موستانگ RTR که توسط راننده حرفه‌ای جیمز دین رانندگی می‌کرد، ثبت کرد.

سواری به اندازه کافی بی‌گناه شروع می‌شود، و دین با پاره کردن چند دونات قبل از اشک به مسیر خیابانی پرسرعت در لانگ بیچ می‌رود. تنها پس از دو چرخش، انفجار دود از زیر کاپوت ظاهر می شود، قبل از اینکه به سرعت تبدیل به آتش شود. حدود پنج ثانیه طول می کشد تا آتش به داخل کابین نفوذ کند و در آن زمان، درویش و دین شروع به خزیدن از صندلی های سطلی مربوطه خود کرده و از رول کیج بالا رفته و از ماشین خارج می شوند.

اگر دقت کنید، می توانید ببینید که Deane به محض شروع آتش، دکمه ای را برای سیستم اطفاء حریق فشار می دهد، که برای مدت کوتاهی شعله های آتش را خاموش می کند. اما کمتر از یک ثانیه بعد آتش قوی‌تر از حد توان فایروال می‌شود و هر دو به بیرون خزیده و هر گونه امیدی برای نجات ماشین را رها می‌کنند. به نوعی، دین و درویش هر دو نسبتاً سالم از آنجا دور می شوند.

ویدیوی عواقب آن زیبا نیست. تمام قسمت جلوی ماشین سوخته است و احتمالاً صرفه جویی نمی شود. یک قله در محفظه موتور یک موتور V-8 کاملاً سوخته را نشان می دهد.

درویش می گوید که به او گفته نشده بود که چه مشکلی با موستانگ RTR رخ داده است. امیدواریم دین و تیمش مشکل را شناسایی کنند تا چنین چیزی دیگر تکرار نشود.



منبع