اولین حضور بوگاتی رودستر در The Quail اما در تیزر جدید تایید شد

ما حقیقت را در روز جمعه، 19 اوت یاد خواهیم گرفت. بوگاتی اولین نمایش خود را در The Quail برای هفته خودروی مونتری برگزار خواهد کرد که از ساعت 10:20 صبح به وقت اقیانوس آرام شروع می شود. Motor1.com برای ثبت تمام اکشن ها وجود خواهد داشت، اما در عین حال، می توانید پیش نمایش تمام اکشن های Monterey را در جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

همه شواهد نشان می دهد که مدل دیگری مبتنی بر Chiron که بدنه جدیدی به تن دارد و احتمالاً با نام جدیدی عرضه می شود. این می تواند یک کانورتیبل با سقف تاشو یا مجهز به سقف سبک تارگای بالابر باشد. یا، می تواند یک باشد قانونی رودستر از تعریف قدیمی مدرسه پیروی می کند که به سادگی اصلاً سقف ندارد. اگر تاریخ بوگاتی را دنبال کنیم، ویرون گرند اسپورت سقفی تاشو داشت تا انتخاب بدیهی برای این خودروی جدید باشد. با این حال، عدم وجود شیشه جلو در این ویدیوی تیزر کوتاه، فضایی را برای چیزی رادیکال‌تر باز می‌کند. و بوگاتی این را آخرین در نوع خود می نامد، افراطی می تواند روز را برنده شود

تیزر بوگاتی

اما آیا آن را یک رودستر Chiron یا چیز دیگری می نامند؟ استخوان های زیر پوست تقریباً به طور قطع Chiron خواهند بود، درست مانند Divo، Centodieci و La Voiture Noire. این تیزر توسط دومین تیزر این سری نیز پشتیبانی می‌شود، که وعده «آخرین در نوع خود» را در 19 آگوست معرفی می‌کرد. آن تیزر همچنین چراغ‌های عقب X شکل جدیدی را به ما نشان داد و اولین تیزر چراغ‌های جلوی عمودی جدیدی را نشان داد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. خانواده Chiron. علاوه بر این، تیزر جدید بدنه متفاوتی را در مقایسه با Chiron روی در نشان می‌دهد و در واقع، ما حتی نمی‌توانیم مطمئن باشیم که یک شیشه جلوی معمولی در جای خود قرار دارد.

تیزر قطار بوگاتی در حالی ادامه دارد که این برند فرانسوی برای اولین بار برای هفته خودروی مونتری آماده می شود. تا کنون ما چراغ‌های جلو و عقب را دیده‌ایم که با هیچ یک از مشتقات فعلی Chiron مطابقت ندارند و اکنون کابین خلبانی را می‌بینیم که با هیچ چیز مطابقت ندارد. هنوز در تاریکی فرو رفته است، اما به نظر می رسد که یک بوگاتی بدون سقف جدید قریب الوقوع است.

تیزر بوگاتی

این به شدت از شایعات مبنی بر ساخت یک رودستر Chiron پشتیبانی می کند و بیش از یک تصویر مبهم برای شواهد وجود دارد. بوگاتی در تیزر پست های خود در شبکه های اجتماعی عبارت “باز کردن افق های جدید” را همراه با این کلیپ قرار داده است. بین آن، ویدیوی جدید و شایعات، شکی وجود ندارد که آخرین وسیله نقلیه بوگاتی واقعاً خودرویی با سقف باز است.



منبع