این کاماروی بی‌نظیر را تماشا کنید که پس از 20 سال نشستن، شستشوی بسیار ضروری را دریافت می‌کند


ما در دنیایی زندگی می کنیم که متأسفانه هر ماشین عضلانی قدیمی را نمی توان نجات داد. در حالی که مطلوب‌ترین نسخه‌ها – معمولاً نمونه‌هایی با V-8 و گیربکس‌های دستی – تمایل دارند در جاده‌ها باقی بمانند، نسخه‌های کمتر هیجان‌انگیز با موتورهای کوچک‌تر و جعبه‌های اسلاش‌باکس فراموش می‌شوند. این دقیقاً همان چیزی است که برای این نسل سوم شورت کامارو رخ داد.

هرکسی که آخرین بار این کامارو را داشت، احتمالاً فکر نمی کرد که کار را برای بازگرداندن آن به جاده انجام دهد. اگرچه عالی به نظر می رسد، اما پیشرانه 3.1 لیتری V-6 کم قدرت و 4 سرعته اتوماتیک یک پیشرانه بسیار فریبنده ایجاد نمی کند. بنابراین به جای آن، آن را در مزرعه ای در سینسیناتی پارک کردند و در 20 سال گذشته آن را کاملاً دست نخورده رها کردند.

همانطور که می توانید تصور کنید، رها کردن یک ماشین در بیرون در کنار درختان به مدت دو دهه فایده زیادی ندارد. این خودرو در لایه ضخیمی از خاک و آوار پوشانده شده است و در عمق چند اینچی زمین مدفون شده است. رنگی که در خاک پوشانده نشده باشد در قالب سبز کیک می شود. WD Detailing در یوتیوب به این نتیجه رسید که ارزش وقت گذاشتن آنها را دارد تا کامارو را از قبر گل آلودش بیرون بکشند و به آن فرصتی دوباره برای زندگی بدهند.

طولی نمی کشد که تیم WD Detailing متوجه می شود که کار خود را برای آنها قطع کرده اند. مدتی طول می کشد تا تمام کثیفی های نشسته روی ماشین پاک شود، و چند پاس برای پاک کردن همه آلودگی ها از رنگ. حتی پس از آن، ماشین کامل نیست. در داخل، تیم یک لانه بزرگ موش را پیدا می کند که یک فرمان یدکی را اشغال کرده است. همچنین تعداد زیادی زباله و خاک در فرش جاسازی شده است. در طی مراحل پاکسازی، تیم یک تسمه سنباده و به طور عجیبی یک قهوه ساز در صندوق عقب پیدا می کند. آنها همچنین متوجه می شوند که شخصی بدنه را باز کرده تا به پمپ بنزین دسترسی پیدا کند.

در پایان این فرآیند، این کامارو به اندازه کافی تمیز به نظر می رسد که نامزد تعویض LS باشد. به شرطی که زیر آن خیلی زنگ زده نباشد، فرض می کنیم در نهایت توجهی را که شایسته آن است به خود جلب می کند.



منبع