بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان بررسی کامل لپ تاپ ها | wikihola

خصوصا نسل‌های جدید رایزن که به لطف تعداد رشته بالاتر سرعت بهتری در اختیارتون قرار میدن. در این سری از پردازنده‌های جدید اینتل i7 و i9 بیشتر استفاده می‌شود. سیستم خنک‌کنندگی در آنها دارای یک صفحه مسی است تا گرمای ناشی از پردازش‌های سنگین را به‌خوبی انتقال دهد. چند مدل از این لپ تاپ ها نیز دارای طراحی هستند که با باز کردن لپ تاپ بخش زیرن از بدنه فاصله گرفته و فضای خالی آن سبب می‌شود تا گردش هوای بهتری بین قطعات داخلی لپ تاپ انجام بگیرد. این گروه از لپ تاپ های ایسوس در چند گروه مختلف عرضه شده‌اند که شاید تقسیم کردن آنها به دو گروه درست‌تر باشد.

صفحه نمایش یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب لپ تاپ محسوب می‌شود. صفحه نمایش لپ تاپ را می‌توان براساس اندازه و همچنین قابلیت نمایش دسته بندی کرد. با توجه به نوع کاربری می‌توانید لپ تاپ با صفحه نمایش کوچک 11 اینچی یا بزرگ 17 اینچی را انتخاب کنید.

لپ تاپ پیشنهادی رنج 20 تا 30 میلیون تومان

صفحه نمایش مات و براق نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که باید با توجه به کاربری خود انتخاب کنید. اگر در محیط باز و در معرض تابش نور خورشید کار می‌کنید، صفحه نمایش مات گزینه مناسب‌تری است. فعلا اما، به سراغ لپ تاپ‌های جریان اصلی با کاربری عمومی می‌رویم. کاربران عزیز می‌توانند در کامنت‌ها درخواست مشاوره بدهند و بدیهی است پاسخگو خواهیم بود.

نکات مقایسه لپ تاپ های میان رده

این پردازنده مجهز به ۸ هسته حقیقی و ۸ هسته مجازی و فرکانس پردازنده پایه ۳.۲GHz بوده که بیشتر برای امور سنگین گرافیکی و پردازشی کاربرد دارد. این پردازنده از سری Ryzen7 شرکت AMD بوده و همچنین با حافظه کش ۱۶MB و اورکلاک ۴.۴GHz یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای لپ تاپ های گیمینگ می‌باشد. چون لپ تاپ‌های زیر 15 میلیون کارت گرافیک قوی ندارند، توان گرافیکی آنها محدود است. البته بسیاری از بازی‌های سبک و قدیمی را اجرا می‌کنند، ولی برای اجرای بازی‌های مدرن و سنگین دچار مشکل می‌شوند.

معرفی و بررسی مشخصات لپ تاپ 11 اینچی جدید اسپین 1 ایسر ، مدل SP111

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان بررسی کامل لپ تاپ ها | wikihola لپ تاپ‌های لنوو در بین تولیدکنندگان همواره از محبوبیت و کیفیت بالایی برخوردار است.لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 دستگاه میانرده‌ای محسوب می‌شود که برای انجام کارهای روزانه و معمولی WikiHola کاربردی است. این محصول پردازنده Intel Core i3 1115G4 دارد که پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel آن را همراهی می‌کند. لپ تاپ لنوو حافظه‌ای از نوع HDD دارد و برای آن حافظه SSD در نظر گرفته نشده است. از مزیت‌های خوب این دستگاه می‌توان به امکان ارتقا حافظه اشاره کرد و با توجه به این ویژگی می‌توانید در صورت نیاز به آن حافظه SSD اضافه کنید. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون تومان برای کارهای گرافیکی و مهندسی مثل معماری و اجرای نرم‌افزارهای مهندسی مثل اتوکد و همچنین انیمیشن‌سازی هستید، در خرید این دستگاه شک نکنید. کیبورد با نور پس‌زمینه RGBیکی از لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده بازار در بازه قیمتی ۴۴ میلیون تومان در راهنمای خرید لپ تاپ دیجی‌کالا مگ که از قدرت پردازشی و گرافیکی بسیار خوبی هم برخوردار است، OMEN 16-C0002DX-R7 از برند اچ‌پی نام دارد.

  • هارد دیسک‌ها براساس میزان فضای ذخیره‌سازی از ۶۰ گیگابایت تا 1.5 ترابایت (یک ترابایت معادل ۱۰۲۴ گیگابایت می‌باشد) و حتی بیشتر، متغیرند.
  • به علاوه، این دستگاه از پردازنده بسیار قوی ترکیب این کارت با 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه پرسرعت M.2 NVMe، نتیجه‌ای جز اجرای بسیار روان بازی‌ها را به همراه نخواهد داشت.
  • در ادامه فهرست بهترین لپ تاپ‌ها تا 15 میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم که دارای 4 عنوان می‌شود.
  • چه خریدار پی‌سی باشید و چه یک لپ‌تاپ قابل حمل، بررسی دارا بودن یک SSD پر سرعت و ترجیحا از نوع سریع‌تر M.2 در انتخاب‌های مدنظر خود را هرگز فراموش نکنید.