2024 NACTOY: اینها فینالیست ها هستند



در اعلامیه ای که در جریان نمایشگاه خودرو لس آنجلس منتشر شد، میدان به تنها 9 خودرو کاهش یافته است که برای جوایز خودرو، کامیون و خودروی سال 2024 آمریکای شمالی (NACTOY) رقابت می کنند. فینالیست ها شامل سه خودرو، سه کامیون و سه وسیله نقلیه کاربردی، از میان 52 رقیب واجد شرایط که ابتدا در نمایشگاه خودرو دیترویت در ماه سپتامبر شناسایی شده بودند، ظاهر شدند.

سفر به فینال شامل فرآیند انتخابی بود که “بهترین های سال 2024” را به نمایش گذاشت و پس از آن تست رانندگی و ارزیابی ها در فال مقایسه درایو NACTOY در ماه اکتبر انجام شد. با تشدید رقابت، هیئت داوران متشکل از 50 روزنامه‌نگار محترم خودرو، ارزیابی‌های خود را در هفته‌های آینده قبل از دادن آرای تعیین‌کننده تا پایان سال نهایی خواهند کرد. برندگان این جوایز در 4 ژانویه 2024 در M1 Concourse در پونتیاک معرفی خواهند شد.

بدون توضیح بیشتر، اینها فینالیست های مسابقه امسال هستند:

همانطور که می بینید، پنج نفر از این نه مدعی کاملاً الکتریکی هستند. به عنوان یک یادآوری سریع، شش خودروی الکتریکی در سال گذشته به فهرست نهایی راه یافتند.

جف گیلبرت، رئیس NACTOY گفت: “وسایل نقلیه الکتریکی دوباره بیش از نیمی از فینالیست های ما را تشکیل می دهند.” “این نشان می دهد که آنها چقدر برای خودروسازان اهمیت دارند و خریداران خودرو در حال حاضر چقدر انتخاب های بیشتری دارند. اما تنوع زیادی در این گروه وجود دارد، از جمله یک کامیون بزرگ، یک هیبریدی و یک سدان خانوادگی.”

در اوایل ماه سپتامبر، NACTOY از فهرست اولیه نامزدهای جوایز 2024 رونمایی کرد. این اعلامیه طی یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز همایش هانتینگتون پلیس در دیترویت انجام شد، جایی که در مجموع 10 خودرو، 5 کامیون و 10 خودروی شاسی بلند پس از یک فرآیند گزینش جامع، به عنوان “بهترین های سال 2024” شناخته شدند.



منبع