تبدیل کمپر وانت باری فورد دارای بلندترین سقفی است که تا به حال دیده ایم


شوخی های مربوط به بالا بردن سقف برای یک مهمانی خانه را بیان کنید. به هر حال، این وانت باری E-350 قدیمی فورد یک خانه تمام وقت است و آن سقف هم همینطور است به طور جدی مطرح کرد. نتیجه یک کمپر نسبتا کوچک است که تقریباً تمام امکانات خانه از جمله آشپزخانه بزرگ، تختخواب و توالت را دارد. و کل ساخت – از جمله هزینه ون – 12600 دلار است.

این ون اخیراً در تورهای خانه کوچک کانال یوتیوب. این خانه که توسط صاحبانش کن و لورا ساخته شده است، در واقع خانه تمام وقت فعلی آنها در اورگان است. کن در واقع کسب‌وکاری دارد که در زمینه کمپینگ کار می‌کند و از این نظر، این پروژه اساساً یک رزومه کاری است. این را خیلی می گوییم: پس از بررسی صفحه اینستاگرام آنها، واضح است که از هر اینچ از فضا در این ون با طول استاندارد استفاده شده است.

این شامل سقف برافراشته می‌شود که می‌تواند بزرگ‌ترین سقف ثابتی باشد که در سال‌های پوشش صحنه وانلایف دیده‌ایم. این ویدیو نگاهی اجمالی به ون در طول فرآیند ساخت دارد، که اساساً دو سال در شب ها و آخر هفته ها کار می کرد. آشپزخانه قسمت اعظم فضا را اشغال می کند، یک اجاق گاز دو شعله با یک سینک بزرگ، فضای پیشخوان زیاد، و یخچالی که رو به در کشویی است تا در خارج از آن قابل دسترسی باشد. مایکروویو، انباری، قفسه ادویه و انباری برای سبزیجات تازه نیز وجود دارد. در یک ون به این اندازه، این به طور جدی چشمگیر است.

قسمت پشتی خانه محل نشیمن و ناهارخوری است که در این مورد به معنای یک مبل کوچک با یک میز دنج برای دو نفر است. همچنین پایه‌ای برای تخت است که در واقع در اکثر قسمت‌های آشپزخانه به شکل شمالی-جنوبی قرار می‌گیرد. به لطف سقف برافراشته، فضایی برای بالا بردن تخت بدون ترس از کوبیدن سر وجود دارد و هنوز هم جا برای دسترسی به توالت کاست ذخیره شده در جلوی ون وجود دارد.

تبدیل کمپر وانت باری فورد E-350
تبدیل کمپر وانت باری فورد E-350

برق از 400 وات خورشیدی روی سقف و یک جفت باتری 100 آمپر ساعتی زیر آن تامین می شود. ون برای برق ساحلی در صورت وجود سیم کشی شده است و 25 گالن آب را حمل می کند. پروپان اجاق گاز را تغذیه می کند و مشخصاً ون برای جسارت در بیابان آماده شده است. کن یک سپر عقب سفارشی ساخت که لاستیک زاپاس و همچنین دوچرخه‌های کوهستانی را در خود جای می‌دهد، و اگرچه دو چرخ متحرک است، برخی از لاستیک‌های همه‌جانبه با فاصله کم از سطح زمین، برخی از لاستیک‌های خارج از جاده را ارائه می‌دهند.

کن و لورا آن را دوست دارند و مطمئناً به عنوان یک ساخت اقتصادی واجد شرایط است. آنها اعتراف می کنند که چیزی کمی بزرگتر می خواهند. امیدوارم آن‌ها این ماجراجویی را در اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارند.





منبع