کارناوال کیا 2025 با چراغ‌های جدید و عقب صاف‌تر رسمی می‌شود


ممکن است یک نمایشگاه بزرگ خودرو در توکیو برگزار شود که در آن نمایشگاه تحرک ژاپن 2023 برگزار می شود، اما این مانع از رونمایی کیا از دو محصول مهم این هفته نمی شود. چند روز پس از معرفی K5 2025، کارناوال 2025 اولین رسمی خود را با ارائه تصاویری که فقط نمای بیرونی را نشان می دهد، انجام می دهد. چراغ‌های جلو و عقب این مینی‌ون کاملاً بازطراحی شده‌اند و طرح‌بندی مشابهی شبیه حرف «T» دارند.

به نظر می رسد که جلوپنجره به روز شده بسته به سطح تریم، الگوهای متفاوتی خواهد داشت. اگر صحبت از آن شد، این نسخه کره‌ای از خانواده باربری درجه «جاذبه» با لهجه‌های متالیک تیره را ارائه می‌دهد. مانند سدان سایز متوسط ​​که قبلاً به آن اشاره کردیم، سپر جلو پس از خلاص شدن از چراغ های مه شکن جداگانه، طراحی تمیزتری دارد. در قسمت عقب، کیا تورفتگی پلاک خودرو را روی درب عقب پایین آورده است.

پشت کارناوال 2025 اکنون صاف تر شده است زیرا دیگر دسته قابل رویتی برای باز کردن درب عقب وجود ندارد. تغییر دیگری که می‌توانیم متوجه شویم، موقعیت نشان کیا است زیرا دیگر نوار چراغ عقب را به دو نیم نمی‌کند. برای یک تصمیم طراحی که برای K5 2025 نیز گرفته شده است، کمی پایین تر رفته است. به نظر می رسد چراغ های پایینی که در سپر عقب نصب شده اند نسبت به قبل باریک تر هستند، در حالی که تریم فلزی سپر بیشتر از مدل پیش از فیس لیفت گسترش یافته است.

تصاویر داخلی هنوز فاش نشده اند، اما گزارش ها از کره حاکی از آن است که صفحه نمایش خمیده و فناوری تشخیص اثر انگشت را که به تازگی در K5 اصلاح شده مشاهده کردیم، دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود تغییر قابل‌توجهی در زیر کاپوت، جایی که Carnival به طور کلی از یک پیشرانه هیبریدی با موتور بنزینی 1.6 لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی برای تنظیمات برقی که از سورنتو به ارث رسیده است، دریافت می‌کند. خروجی مشخص نیست، اما در SUV، برای ترکیبی 227 اسب بخار و 258 پوند فوت خوب است.

رونمایی کامل باید در هفته های آینده انجام شود. در ایالات متحده، کارناوال قبلاً وارد سال مدل 2024 شده است، بنابراین احتمالاً این تجدید نظر در میانه چرخه با مدل 2025MY ارائه می شود.



منبع