تویوتا 4 رانر 2025 تریم آفرود Trailhunter تاکوما را دریافت خواهد کرد


تنها چهار روز از آخرین باری که تویوتا در مورد 4Runner آینده منتشر کرد و تأیید کرد که کامیون جدید شیشه عقب رول شونده خواهد داشت، می گذرد. اکنون، ما می‌دانیم که این شاسی‌بلند موردانتظار یک تریم آفرود Trailhunter سخت‌کوه دریافت می‌کند.

یک تصویر تیزر منتشر شده توسط تویوتا در روز دوشنبه، نمای نزدیک از 4Runner جدید را با نشان “Trailhunter” نشان می دهد. در تاکوما که به تازگی معرفی شده است، این تریم دارای انبوهی از به‌روزرسانی‌های سطح بالای آفرود است، از جمله شوک‌های تک لوله‌ای 2.5 اینچی Old Man Emu با مخزن‌های راه دور، لاستیک‌های 33 اینچی گودیر برای همه‌جانبه، فاصله اضافی از سطح زمین، نقاط بازیابی تقویت‌شده. ، صفحات لغزنده و سپر عقب فولادی. مانند مدل فعلی، واضح است که تویوتا درک می کند که مشتریان 4Runner خود را از جاده خارج خواهند کرد.

انتظار می‌رود که 4Runner جدید، که اکنون در ششمین نسل خود قرار دارد، روی پلت‌فرم کامیون TGNA-F تویوتا سوار شود، که تقریباً زیربنای تمام کامیون‌ها و شاسی‌بلندهایی است که شرکت در حال حاضر می‌فروشد، از جمله تاکوما، سکویا، توندرا، لندکروزر و مدل های لکسوس مانند GX و LX.

2025 Toyota 4Runner Roll-Down Window عقب

اگرچه تویوتا هنوز هیچ گونه مشخصات فنی 4Runner آینده را تایید نکرده است، ما گمان می کنیم که بیشتر گزینه های پیشرانه خود را با تاکوما به اشتراک بگذارد. 4Runner احتمالاً به صورت استاندارد از قدرت چهار سیلندر توربوشارژ و به عنوان یک آپشن از دستیار هیبریدی بهره می برد. این بدان معناست که از 220 اسب بخار برای موتور پایه تا 326 اسب بخار با تمام بیت های هیبریدی متصل شده است.

دقیقاً مانند مدل فعلی، انتظار داریم که 4Runner جدید در انواع مختلف با سطوح تجهیزات متعدد، از کامیون پایه با نشان SR5 گرفته تا TRD Pro سطح بالا و فوق‌العاده، در دسترس باشد. مدل فعلی 2023 از 41850 دلار شروع می شود که شامل مقصد می شود. ما انتظار داریم 4Runner 2025 کمی گران‌تر باشد و زیر لندکروزر بزرگ‌تر 57445 دلاری در خط تولید تویوتا قرار بگیرد.

با توجه به برنامه‌ریزی کامل برای فردا، 9 آوریل، دیگر نیازی نیست تا زمان معرفی کامل 4Runner صبر کنیم. گوش به زنگ باشید.



منبع