جالب‌ترین فراری سفارشی روی سیاره را تماشا کنید که موتور هوندا خود را در مسیر حرکت می‌کند



اگر در چند سال گذشته زمانی را صرف اینترنت خودرو کرده باشید، در مورد فراری 308 مایک باروز می‌دانید. احتمالاً جالب‌ترین خودروی تهاجمی در این سیاره است، این خودرو از یک موتور هوندا K24 توربوشارژ استفاده می‌کند که تا 1000 اسب بخار قدرت دارد. . حداقل تا زمانی که یک میله تصمیم گرفت به شکلی دیدنی از بلوک خارج شود.

باروز، بنیانگذار کانال یوتیوب StanceWorks، از زمان تکمیل ساخت این فراری وحشی، یک سال ترن هوایی را پشت سر گذاشته است، که شامل اولین مسابقه در آن سوی کره زمین در رویداد World Time Attack Challenge استرالیا در پارک موتور اسپورت سیدنی بود.

پس از بازگشت به ایالات متحده، باروز فراری را مستقیماً به رویداد بعدی خود برد، فینال Global Time Attack در پارک مسابقه باتون ویلو در کالیفرنیا. در حالی که Shakedown بدون هیچ مشکلی انجام شد، روز اول رقابت به دور از دردسر بود. در حین پرواز، موتور تصمیم گرفت یک میله اتصال را از داخل ظرف روغن آلومینیومی بیلت فرو کند و دسته ای از قطعات گران قیمت دیگر را در این فرآیند از بین ببرد. آخ.

باروز به طور قابل درک توسط این حادثه درهم شکسته می شود، اما به سرعت آن را به عنوان “چیزی اتفاق می افتد” می گوید و به یک طرز فکر تشخیص تغییر می کند تا بتواند علت تخریب را پیدا کند تا در آینده اتفاق نیفتد. البته، تا زمانی که خودرو به فروشگاه StanceWorks برگردد و از هم جدا نشود، دلیل واقعی پیدا نخواهد شد. خوشبختانه باروز قصد دارد در اسرع وقت این خودرو را به هم و در مسیر فصل آینده بازگرداند.

این اولین خرابی مکانیکی بزرگی نیست که فراری از زمان تکمیل ساخت دچار آن شده است. در استرالیا، دنده دوم در گیربکس متوالی خودرو از کار افتاد و باروز مجبور شد 11000 دلار برای یک گیربکس جدید کاهش دهد. ما فقط می توانیم تصور کنیم که جایگزینی یک K24 1000 اسب بخاری جدید چقدر گران خواهد بود.



منبع