یاقوت کبود هوای شفاف 0 تا 150 تا 0 چهار ثانیه سریعتر از 911 توربو S عمل می کند.


پورشه 911 توربو S یکی از سریع‌ترین خودروهای دارای شتاب و کاهش سرعت در تمام دوران است. کنترل پرتاب آن همراه با ترمزهای کربنی قوی آن را به یک ماشین خط مستقیم واقعی تبدیل کرده است. که در ماشین و راننده تست اخیر 0 تا 150 به 0، Turbo S بیانیه ای را ارائه کرد و این شاهکار را در 19.3 ثانیه به انجام رساند. این سریع‌ترین خودروی آزمایشی بود.

با این حال دو ماشین گم شده بود. تسلا مدل S Plaid قرار بود در این آزمایش شرکت کند، اما یک میخ در لاستیک به شرکت آن پایان داد. Lucid Air Sapphire برای روز آزمایش در دسترس نبود. C/D هر دوی آنها را پس از این در مکان‌های مختلف آزمایش کرد و هر دو 911 را به باد دادند.

مدل S اجاره ای بود و پک پیست 20000 دلاری که ترمزهای کربنی اضافه می کند نداشت. این باعث نشد که تست را در 16.2 ثانیه به پایان برساند، یعنی سه ثانیه کاملتر از 911.

C/D همچنین Air Sapphire را در Raceway بین‌المللی ویرجینیا، احتمالاً به‌عنوان بخشی از ویژگی سالانه Lightning Lap، آزمایش کرد و از این فرصت استفاده کرد و دو دوید تا ببیند که چگونه آن را با اتومبیل‌هایی که در فرودگاه آزمایش کرده بود برای 0 تا 150 به 0 مقایسه می‌کند. یاقوت کبود همه آنها را منفجر کرد. سدان 1234 اسب بخاری آن را در 15.5 ثانیه به پایان رساند.

اکنون، C/D در هر دوی این اجراها یک ستاره گذاشت. آن‌ها در یک مکان یا در شرایط مشابه بقیه آزمایش‌ها انجام نشدند، بنابراین سطوح مختلف چسبندگی سه مکان به همراه آب و هوای متفاوت بر نتایج تأثیر می‌گذارد. با این اوصاف، هنوز هم عجیب است که دو سدان لوکس که وزنی برابر با برخی کامیون ها دارند، بتوانند خودروهای اسپورت اختصاصی را رها کنند.

تست کامل زیر را بررسی کنید و به ساعت 19:05 بروید تا در مورد دویدن مدل S بشنوید و ببینید که Lucid کاملاً زمان و مکان را تغییر می دهد.



منبع