خرید فروش بنز صفر و کارکرده در ایران شیپور | alfaromeoblog

مرسدس بنز S500 ششمین نسل از کلاس C کمپانی مرسدس بنز می باشد و در سال 2014 از آن رونمایی شده است. گران ترین تیپ این ماشین First Class نام دارد و که قسمت عقب ماشین، کنسول یکپارچه با میز تاشو دارد. بنز S500 به سیستم MBC مجهز است که می تواند مسیر پیشِ رو را آنالیز کند و در صورت مشاهده چاله و یا سرعت گیر، میزان تعلیق ماشین را بالا ببرد. موتور این خودرو 8 سیلندر با حجم 4663 سی سی می باشد و قدرت آن 455 اسب بخار است.

  • روکش‌های بی کیفیت همچنین می‌توانند خاک و زباله‌ها را در داخل خود جمع‌آوری کنند، که پس از کشیدن و پیاده‌روی روی خودرو به رنگ، شیشه و تزئینات شما ساییده می‌شود که می‌تواند منجر به خراشیدگی و آسیب شود.
  • در مدل GLC43 یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه با حجم موتور 3 لیتر توربوشارژ با حداکثر قدرت342 اسب بخار می باشد که از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک استفاده می کند.
  • مرسدس بنز G63 و G500 با موتور 3982cc با توان 585 و 421 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 850 و 610 نیوتون متر در دور موتور 2500 تا 3500 و 2000 تا 4750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیکدو کلاچه و تیپ ترونیک است که می تواند جثه 2429 و 2560 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/5 و 6 ثانیه از حالت سکون تا صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 13/1 و 11/5 لیتر سوخت می سوزاند.
  • همزمان کمتر از صد کیلومتر دورتر، گوتلیب دایملر در حال ساخت نخستین ماشین چهار چرخ بود.
  • شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات بنز می باشد.

مدیران مرسدس بنز در اواخر دهه ۱۹۹۰ تصمیم گرفتند، به رسم نخستین سال‌های فعالیت شرکت، خودروهایی ارزان‌تر و کوچک‌تر بسازد، که در سال ۱۹۹۷ مرسدس بنز رده ای را به بازار عرضه کرد. در همین زمان، شرکت آئودی، مدل آئودی کواترو را با سیستم چهار چرخ متحرک، به بازار فرستاد، که رقابت با آن مشکل بود. بنز تصمیم گرفت تا به جای رالی، مدل ۱۹۰ را به مسابقات دی‌تی‌ام بفرستد. در این مسابقات خودروهایی حق شرکت دارند، که در بازار خودرو عرضه شده باشند. این قانون مرسدس بنز را ناگزیر کرد، که ابتدا نمونه‌ای از این مدل را رونمایی کند. با تشکیل شرکت ادغامی، ضرورت استفاده از یک نام تجاری مشترک احساس می‌شد، چرا که در یک سو شرکت بنز آگ قرار داشت، که از سال ۱۸۸۳ تا هنگام تشکیل شرکت جدید، برای بیش از ۴۰ سال، خودروهایی با برند بنز تولید می‌نمود.

درباره ما

همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این مجله خبری خودرو آلفا رومئو شرکت بهره‌مند شوید. این قانون مرسدس بنز را ناگزیر کرد تا ابتدا نمونه‌ای از ماشینش را به بازار عرضه کند که همان مدل ۲٫۳ مرسدس بنز دبلیو۱۹۰ بود. در سال ۱۹۸۳، پس از ۴ سال، که بنز هیچ مدل جدیدی را طراحی و عرضه نکرده بود، از سرانجام از سری مرسدس بنز دبلیو۲۰۱ رونمایی نمود.

چرا خرید ماکت بنز از آوین مارکت؟

بنز در چند مسابقه شرکت کرده بود، اما مایل نبود از این جریان پیروی کند و ترجیح می‌داد، تا همچنان ماشین‌های ارزان‌قیمت بسازد. مرسدس بنز از روزهای اول ورود خودرو به ایران، به کشورمان آمد و از دهه بیست نیز به‌طور جدی و با نماینده مجاز، فعالیتش را در ایران پیگیری کرد. مرسدس-بنز در سال ۲۰۰۴ پس از ۷ سال که مدل جدیدی را معرفی نکرده بود، با مشارکت مک لارن، اقدام به تولید مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن نمود. در اواخر همین سال، مدل دیگری بنام مرسدس بنز سی‌ال‌اس نیز رونمایی شد.

سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. در طول دهه ۱۹۴۰ میلادی به دلیل وقوع جنگ جهانی دوم، مرسدس-بنز هیچ مدل جدیدی تولید نکرد.

http://3dprintingindustry.ir