دولت ایتالیا آلفارومئو را مجبور به تغییر نام شاسی بلند میلان به «جونیور» کرد


در هفته ای که آلفارومئو یک هفته ترن هوایی بود، این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که نام شاسی بلند جدید میلانو را به دنبال فشار دولت ایتالیا به “جونیور” تغییر خواهد داد.

این تصمیم تنها چند روز پس از آن اتخاذ شد که آدولفو اورسو، وزیر صنعت ایتالیا، آلفارومئو را به دلیل بازاریابی یک خودروی ساخت خارجی با نام ایتالیایی مورد انتقاد قرار داد. میلانو در کارخانه مونتاژ آلفا Tychy واقع در لهستان ساخته شده است.

اورسو روز پنجشنبه گفت: “خودرویی به نام میلانو نمی تواند در لهستان تولید شود.” “این توسط قوانین ایتالیا ممنوع است.”

به گزارش رویترز، او به قانون سال 2003 اشاره می کند که محصولاتی با صدای ایتالیایی را نام می برد که به دروغ ادعا می کنند در ایتالیا تولید می شوند.

Urso افزود: “این قانون تصریح می کند که شما نمی توانید نشانه هایی را ارائه دهید که مصرف کنندگان را گمراه کند.” بنابراین خودرویی به نام میلانو باید در ایتالیا تولید شود. در غیر این صورت، نشانه های گمراه کننده ای را ارائه می دهد که طبق قوانین ایتالیا مجاز نیست.

پلاک نام میلانو ادای احترام به شهر میلان است، جایی که آلفارومئو شروع به کار کرد. این خودرو در ابتدا به عنوان نام پیشرانه عقب این شرکت، Busso V-6-powered 75 سدان در آمریکای شمالی، جایی که با خودروهایی مانند BMW سری 3 رقابت می کرد، استفاده می شد.

مانند میلانو، جونیور یکی دیگر از احیای پلاک است. شاید بیشتر به کراس اوور کوچک پایه، جونیور در اواسط دهه 1960 توسط آلفارومئو برای اشاره به مدل های پایه کوپه های سری 105 و 115 جولیا مورد استفاده قرار گرفت.

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای که از ایتالیایی ترجمه شده است، گفت: «ما کاملاً می‌دانیم که این قسمت در تاریخ این برند حک می‌شود. “این یک مسئولیت بزرگ است اما در عین حال لحظه ای هیجان انگیز است. انتخاب نام جدید آلفارومئو جونیور کاملاً طبیعی است، که به شدت با تاریخ برند مرتبط است و از آن زمان در میان محبوبیت های ما و در بین مردم مورد علاقه قرار گرفته است. شروع.”



منبع