سلطان سابق برونئی لامبورگینی LM002 واگن به لاستیک های 54000 دلاری نیاز دارد


خانواده سلطان برونئی میلیاردها دلار برای خرید بیش از 7000 خودرو هزینه کردند که بسیاری از آنها در دسترس مشتریان عادی نبودند. به غیر از یک بنتلی توربو R واگن فوق کمیاب، یک خودروی استیت دیگری نیز وجود داشت که شاید حتی تماشایی تر باشد. با این LM002 ویژه که از وانت به واگن تبدیل شده است آشنا شوید. اعتقاد بر این است که تنها سه مورد تا به حال ساخته شده است، اما تنها این یکی دارای مهر تایید لامبورگینی بوده است.

LM002 معمولی در حال حاضر یک منظره نادر است زیرا تنها حدود 300 دستگاه بین سال‌های 1986 و 1993 ساخته شد. این تبدیل سقف بلند بخشی از مجموعه‌ای متنوع از خودروها در سوئد است زیرا واگن LM002 متعلق به فروشنده گران‌قیمت Motikon است. تبدیل از کامیون به واگن حدود 1100 پوند اضافه کرد که منجر به وزن محدود بیش از 6600 پوند شد. با یک موتور تشنه V-12 که از Countach تهیه می شود، مصرف سوخت باید وحشتناک باشد.

این LM002 مدل 1989 در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تنها حدود 6200 مایل رانده شده است. Motikon قصد دارد آن را اینجا و آنجا تقویت کند اما در حال حاضر شبیه یک کپسول زمان است. این آفرود توسط لامبورگینی به سبک بدنه واگن تبدیل نشد، اما خودروساز رسما آن را تحریم کرد. سالواتوره دیومانته، مدیر کارخانه بیزارینی در دهه 1960، این تحول را انجام داد.

حسنال بولکیاه، سلطان برونئی، تنها حدود 1100 مایل آن را رانندگی کرد تا اینکه مدیر عامل سابق BMW و فولکس واگن، Bernd Pischetsrieder، آن را خریداری کرد. یک بار دیگر دست به دست شد و یک زن سوئدی از آن برای بردن بچه هایش به مدرسه استفاده کرد. فضای زیادی در داخل وجود دارد زیرا سه صندلی سرنشین و سه نیمکت وجود دارد.

از آنجایی که این وسیله نقلیه 35 ساله است، به شدت به لاستیک های تازه نیاز دارد. فیلیپ لارسون، بنیانگذار و مدیر عامل Motikon می گوید که در حال مذاکره برای خرید مجموعه ای برای LM002 است، اما ظاهراً تنها یک مجموعه در جهان موجود است. قیمت؟ حدود 54000 دلار بله.



منبع