شایعه شده است که جیپ رانگلر بعد از امسال موتور دیزلی را از دست خواهد داد


آیا جیپ رانگلر به زودی از قدرت دیزلی دست می کشد؟ طبق پستی در JL Wrangler Forums این تضمین شده است، اما در این مرحله، این فقط یک شایعه است. Motor1.com برای اطلاعات بیشتر با جیپ تماس گرفته است، اما هنوز به درخواست ما پاسخی داده نشده است. پس از شنیدن یک به روز رسانی، وارد عمل خواهیم شد.

گفته می شود، این یک شایعه جالب به دلایل متعدد است. برای شروع، از یک ایمیل فروشنده ادعا شده که شامل جزئیات نسخه ویژه جدید Wrangler به نام Farout است، نشات می گیرد. اگر این نام آشنا به نظر می رسد، این نام جیپ است که در سال 2020 برای یک خودروی مفهومی دیزلی گلادیاتور استفاده می شود، بنابراین ارتباط دیزلی با این نام وجود دارد. پست انجمن شامل عکسی از Wrangler Rubicon با جلوپنجره مشکی، گرافیک کاپوت دیزلی 3.0 و تجهیزات استاندارد فراوانی است. همچنین به عنوان یک تولید محدود رانگلر و “نسخه نهایی Rubicon دیزل” ذکر شده است.

چند عضو دیگر انجمن ادعا می‌کنند که Farout Wrangler قانونی است، اما چیزی فراتر از آن ذکر نشده است. اگر رم اخیراً پایان کار EcoDiesel را در پیکاپ‌های خود اعلام نمی‌کرد، نسبت به همه این‌ها تردید بیشتری داشتیم. که بود یک اعلامیه رسمی، با اعلام شرکت سفارشات برای Ram 1500 EcoDiesel تا ماه نوامبر پذیرفته می شود و با پایان تولید در ژانویه به اوج خود می رسد.

همچنین اگر جیپ گام‌های بیشتری به سمت الکتریکی‌سازی برنمی‌دارد، ما نیز بیشتر شک می‌کنیم. رانگلر 4 ایکس پلاگین هیبریدی چندی پیش معرفی شد، اما نسخه جدید Willys به تازگی برای نمایشگاه خودرو دیترویت 2022 وارد شده است. به طور خلاصه، عوامل زیادی وجود دارد که صحت این شایعه را تأیید می کند.

نسل فعلی جیپ رانگلر برای مدل 2018 عرضه شد، اما تا سال 2020 گزینه 3.0 لیتری اکو دیزل را دریافت نکرد. در آفرود، موتور توربوشارژ 260 اسب بخار (194 کیلووات) و 442 پوند فوت (442 پوند فوت) تولید می کند. 599 نیوتن متر) گشتاور. این تنها در مدل های چهار در ارائه می شود و تنها با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شود.

در پادکست Rambling About Cars که در زیر در دسترس است، درباره جدیدترین جیپ و سایر معرفی‌های جدید بیشتر بدانید.



منبع