شناسه فولکس واگن Buzz GTX در کنار نسخه‌های AWD و شاسی بلند منتشر شد

این شناسه کشیده Buzz همچنین دارای سیستم تمام چرخ محرک است، به این معنی که یک موتور الکتریکی در جلو و دیگری در عقب وجود دارد. به نظر می رسد بازوی تجاری VW قصد دارد شناسه مجهز به AWD را بفروشد. Buzz بدون نشان GTX. با در نظر گرفتن اینکه ID.4 GTX موجود در قاره کهن دارای یک خبرنگار مستقیم در ایالات متحده است که به سادگی ID.4 AWD شناخته می شود، منطقی است.

شناسه فولکس واگن  تیزر Buzz AWD

نمایش اسلاید سوم پیکربندی هفت صندلی را به تصویر می‌کشد که طرح استاندارد در ایالات متحده خواهد بود. ما ممکن است اشتباه کنیم، اما ID. به نظر می رسد Buzz در بالا دارای فاصله بین دو محور معمولی است. اگر فرض ما درست باشد، معنی آن این است که VW Commercial Vehicles قصد دارد مینی‌ون برقی با هفت صندلی و بدنه کوتاه‌تر را در اروپا و احتمالاً سایر بازارهای خارج از آمریکای شمالی بفروشد.

منتظر این شناسه های جدید باشید. انواع Buzz در چند سال آینده وارد بازار خواهند شد. این مدل به مقصد ایالات متحده قرار است در سال 2024 به فروش برسد.



منبع شناسه فولکس واگن  تیزر Buzz Seven Seat

در ارائه‌ای که توسط Volkswagen Commercial Vehicles برای سرمایه‌گذاران ارائه شده، تیزرهایی وجود دارد که مشتقات آتی ID را به تصویر می‌کشد. وزوز. هیجان‌انگیزترین این دسته باید فرمانی با لهجه‌های قرمز و نشان «GTX» در قسمت پایین باشد. این پسوند در حال حاضر در نسخه‌های تند شاسی‌بلندهای الکتریکی ID.4 و ID.5 استفاده می‌شود.

در نمایش اسلاید دیگری، VW Commercial Vehicles مدل شاسی بلند جادارتر را نشان می دهد. به عنوان یک تجدید، این تنها مدل بدنه ای خواهد بود که در ایالات متحده فروخته می شود زیرا مدل های استاندارد شاسی و باری که در حال حاضر در اروپا موجود است میوه های ممنوعه باقی خواهند ماند. شما به راحتی می توانید محل چرخ های عقب را ببینید زیرا این چرخ ها تقریباً به همان نقطه ای ختم می شوند که ID معمولی در آن قرار دارد. بدن Buzz به پایان می رسد. به عنوان یک نکته جانبی، مدل LWB قرار است بسته باتری 111 کیلووات ساعتی بیشتری دریافت کند.

در ID.4 GTX و ID.5 GTX، موتورهای الکتریکی دوگانه، SUV ها را با سیستم چهار چرخ محرک و خروجی ترکیبی 295 اسب بخار و 339 پوند فوت (460 نیوتن متر) ارائه می دهند. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا شناسه. Buzz GTX خروجی یکسانی را ارائه می دهد، اما ما تعجب نمی کنیم. فولکس‌واگن قبلاً قول داده است که به همه خودروهای برقی GTX ارائه دهد، و این شامل یک هات‌هچ ID.3 GTX می‌شود.