فورد سری F 2023 سوپر دیوتی استاندارد 6.8 لیتری V8 با فناوری بکسل جدید معرفی شد

فورد سری F سوپر دیوتی 2023 فورد سری F سوپر دیوتی 2023

برای مشاغل، مودم استاندارد 5G Super Duty 2023 نظارت بر کامیون‌ها را از طریق نرم‌افزار مدیریت ناوگان و تله‌ماتیک فورد پرو آسان‌تر می‌کند (بررسی ما از E-Transit را بررسی کنید تا در مورد آنچه این سیستم‌ها می‌توانند انجام دهند بیشتر بدانید). و همین کسب‌وکارها به لطف سیستم یکپارچه‌سازی Upfit، Super Duty را آسان‌تر خواهند یافت. به‌جای کنترل‌های حجیم، UIS به شرکت‌های پس از فروش این امکان را می‌دهد که سوئیچ‌های دیجیتالی را به سیستم اطلاعات سرگرمی Super Duty اضافه کنند تا افزونه‌ها را به همراه اقدامات ایمنی برای حفظ ایمنی کارگران کنترل کنند.

برج‌های گوزنک و چرخ پنجم نیز وارد بازی فناوری می‌شوند، زیرا مدل‌های رده بالای Super Duty رویکرد چرا فکر نمی‌کردم و دوربین ثانویه و حسگرهای مجاورت را به بالای صفحه اضافه می‌کنند. درب عقب بنابراین حتی زمانی که تخت باز است، رانندگان همچنان دید دوربین از پشت خواهند داشت. فراتر از آن، یک مکمل نقطه کور یدک کشی را ایمن تر می کند، در حالی که سیستم ناوبری اکنون ابعاد تریلر را در نظر می گیرد و فقط مسیری را در جاده هایی ترسیم می کند که می توانند بارهای گسترده یا بلند را در خود جای دهند.

فورد همچنین در حال گسترش توانایی‌های سوپر دیوتی در خارج از جاده است و در طی یک پس‌زمینه اشاره کرد که سری F هاردکور بر تجارت‌هایی که به کار در خاک متکی هستند، مانند معدن، حفاری و جنگل‌داری، تسلط دارد. بسته آف رود Tremor بازمی گردد، اگرچه در زمانی که یک تریم اختصاصی برای Maverick، Ranger و F-150 است، همچنان یک بسته آپشن موجود در انواع تریم های Super Duty است. بسته جدید XL Off-Road لاستیک 33 اینچی، دیفرانسیل عقب قفل کننده و محافظ زیر بدنه با بند هوای اصلاح شده را برای خلاصی بهتر و خروج آب نیز اضافه می کند.

فورد سری F سوپر دیوتی 2023

فورد در کابین نیز محافظه کار بود، که همان طرح اولیه کامیون سال گذشته را حفظ کرده است. پشته مرکزی تقریباً با آنچه قبلاً بود قابل تشخیص نیست، اگرچه فورد فرمان Super Duty را به روز کرد و خوشه ابزار دیجیتال 12.0 اینچی را به عنوان یک گزینه اضافه کرد. اما مشتریانی که از یک Super Duty ساخته شده از سال 2017 به روز می شوند، بلافاصله در این کامیون جدید احساس راحتی می کنند.

ملحق شدن به تغییرات پیشرانه برخی از اضافات تکنولوژیکی بزرگ است که با نمایشگر هدآپ جدید شروع می شود. همچنین ProPower Onboard نیز به این رقابت می‌پیوندد، و در حالی که تنها با ظرفیت 2.0 کیلووات (درست مانند F-150‌های غیرهیبریدی) در دسترس است، سیستم ژنراتور که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است باید در محل کمپ یا محل کار مورد استقبال قرار گیرد. وقتی صحبت از کمپینگ شد، فورد فناوری بیشتری را برای آسان‌تر کردن یدک‌کشی اضافه می‌کند، از جمله بهبودی کاملاً بدون دست در Pro Trailer Backup Assist به نام Pro Trailer Hitch Assist. روی دکمه ضربه بزنید و Super Duty خودش را به تصمیم درست برای انداختن تریلر روی گیره هدایت می کند.

خبر بد؟ سوپر دیوتی تنها یک ICE است و فورد هنوز BlueCruise را به پیکاپ محبوب خود اضافه نکرده است. اما حتی با وجود این مزاحمت‌ها، فناوری بیشتری در اینجا وجود دارد که باید زندگی را برای کاربران قدرتمندی که به طور منظم این اسب‌کار را می‌خورند، آسان‌تر کند. با نزدیک شدن به تاریخ فروش اوایل سال 2023، به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد خروجی، عملکرد و قیمت Super Duty باشید.



منبع

به جلوپنجره بازنگری شده نگاه کنید که بر روی ظاهر دوقلو کامیون فعلی و فراتر از چراغ‌های جلوی واضح (اما آشنا) تکامل می‌یابد، و طراحی بیرونی Super Duty نشان‌دهنده جدید بودن آن نیست. اما طرفین Super Duty جدید تا حدودی این را از بین می برند. این به‌طور خیره‌کننده‌ای روی دال است و بدون سر و صدا است، به غیر از توری‌های جانبی، که به عنوان گرماگیر عمل می‌کنند. قوس چرخ های ساده و متوسط ​​به سختی از کناره های بدنه بیرون زده اند، در حالی که حتی مدل های رده بالا فاقد تزئینات معمولی در قسمت جلو یا عقب هستند.

مانند F-150، تغییرات بزرگ زیر پوست است. همانطور که گزارش شده است، یک V8 جدید 6.8 لیتری گازسوز وارد می شود و در انتهای خط موتور قرار می گیرد. فورد بر اساس پیشرانه 7.3 لیتری گودزیلا V8، نوید افزایش گشتاور پایین رده نسبت به پیشرانه 6.2 لیتری فعلی را داده است. و اگر از طرفداران قدرت دیزلی هستید، فورد نسخه ای با قدرت خروجی بالا از PowerStroke 6.7 لیتری را معرفی می کند.

در کنار خط جدید چهار موتوره، هر Super Duty از یک 10 سرعته اتوماتیک استفاده خواهد کرد. در نهایت، روزهای پرداخت اضافی برای چهار چرخ متحرک تمام شده است – این استاندارد در تریم های XLT و بالاتر است. خبر بد در اینجا این است که فورد هنوز اسب بخار، گشتاور، مصرف سوخت یا حتی بکسل/بار را برای آخرین اسب کار خود به اشتراک نمی گذارد.

فورد سری F سوپر دیوتی 2023