فورد موستانگ جدید هیبریدی، نسخه های AWD: گزارش



منبع

فورد موستانگ 2024 دقیقاً یک هفته دیگر به طور کامل به جهانیان معرفی خواهد شد. این خودروی اسپورت با نام داخلی S650 به سبک خود رونمایی خواهد کرد و این خودروساز در حال تدارک رویدادی به یاد ماندنی است که از قبل با کاروانی از خودروهای فورد به دیترویت برای نمایش بزرگ آغاز شده است. به تمام سوالات ما در مورد ماشین جدید پونی در 14 سپتامبر پاسخ داده خواهد شد، اما اکنون گزارش جدیدی وجود دارد که اطلاعات تازه تری ارائه می دهد.

در اواسط مقاله، اخبار خودرو می‌گوید که برنامه‌های موستانگ هیبریدی منتفی شده است و نسخه چهار چرخ متحرک شایعه شده نیز به احتمال زیاد اتفاق نخواهد افتاد. ما به شما توصیه می کنیم که در این مرحله این اطلاعات را با کمی نمک در نظر بگیرید، زیرا چیزی رسمی از فورد ارائه نشده است، اما ما مطمئناً هفته آینده زمانی که موستانگ جدید معرفی رسمی خود را انجام می دهد، اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.

چیزی که ما با اطمینان می دانیم این است که خودروی جدید پونی همچنان به موتور V8 متکی خواهد بود. تیزر اخیر نوید قدرت V8 را برای نسل بعدی محبوب‌ترین خودروی اسپورت جهان می‌داد و به نظر می‌رسد که تریم جدید GT Performance نیز در راه است. همه در 14 سپتامبر رونمایی خواهند شد پس با ما همراه باشید.

6 عکس ها

رندر فورد موستانگ موتور1 2024

اخبار خودرو مقاله جدیدی در مورد موستانگ جدید صحبت می کند که احتمالاً به آخرین نسل موستانگ با موتور احتراقی تبدیل می شود. این بیشتر یک فرض کلی است که بر اساس استراتژی فعلی خودروساز است، اما نکته جالب‌تری در آن قطعه وجود دارد که توجه ما را به خود جلب کرد. این بدون تایید رسمی ارائه می شود، اگرچه برای یافتن اینکه آیا درست است یا نه، نیازی نیست خیلی منتظر بمانیم.