مازراتی گیبلی در سال 2024 متوقف می شود، V8 نیز از بین می رود

12 عکس ها

مازراتی جدید چهار در که قبلاً تأیید شده بود نسخه ای کاملاً الکتریکی دارد، در واقع کوچکتر از مدل امروزی خواهد بود. این به ندرت در صنعت خودرو اتفاق می افتد زیرا خودروها با نسل بعدی بزرگتر و بزرگتر می شوند. گرانت بارلینگ توضیح داد که کواتروپورته تقریباً به اندازه گیبلی خروجی خواهد بود.

هنگامی که مازراتی در اوایل سال جاری طرح برقی سازی Folgore خود را اعلام کرد، اصلاً اشاره ای به Ghibli نکرد. این به گمانه‌زنی‌هایی در مورد سدان کوچکتر مودنا منجر شد که دیر یا زود تبر را به دست می‌آورد و اکنون ما تاریخ پایان آن را می‌دانیم. گرانت بارلینگ، مدیر کل استرالیایی این شرکت، گفت راندن سالن ورزشی لوکس “تا سال 2024 به فاز فرسوده منتقل می شود.” جالب اینجاست که او همچنین جزئیات آینده را برای کواتروپورته توضیح داد.

این موتور با حجم کمتر برای بیش از هفت سال یا بیشتر در دسترس نخواهد بود زیرا مازراتی قبلاً اعلام کرده بود که ICE با حرکت صرفاً الکتریکی در سال 2030 به پایان رسیده است. محصولات آینده شرکت



منبع Maserati Ghibli Trofeo (2021)

یکی از قدیمی‌ترین خودروها در بخش پریمیوم، نسل سوم گیبلی از سال 2013 عرضه شده است و به جرات می‌توان گفت که هیچ‌کس تعجب نمی‌کند که این خودرو در زمان قرضی زندگی می‌کند. با گسترش کراس اوورها و خودروهای شاسی بلند، سدان قدیمی مازراتی یکی دیگر از قربانیان تمایل مشتریان به سوی پیشنهادات سواری بالا خواهد بود. نسل بعدی Levante تایید شده است و قرار است نسخه EV بسیار شبیه Grecale کوچکتر را دریافت کند.