جنسیس همکاری با Vogue، Fashion Label Monse را اعلام کرد

جنسیس G90 مدل 2023 از 89495 دلار شروع می شود، در حالی که ارتقاء آن به بالاترین مشخصات و سوپرشارژ الکتریکی 3.5T E-SC AWD به شما 99975 دلار باز می گرداند.



منبع

وندی ارتمن، مدیر اجرایی بازاریابی در Genesis Motor America، گفت: «امشب به رسمیت شناختن کسانی است که در دنیا نشان می‌دهند، مسیرهای جدیدی را ایجاد می‌کنند و روندهای جدیدی را از طریق اشتیاق و چشم‌انداز خود ایجاد می‌کنند. “امشب، الهامات و تلاقی اشتیاق خود برای طراحی متحرک با دنیای مد را جشن می گیریم.”

جنسیس همکاری خود را با مجله مد و سبک زندگی آمریکایی Vogue اعلام کرد. این برند خودروی لوکس در نسخه‌های سپتامبر و اکتبر این مجله با تبلیغات قابل توجه، در کنار حمایت‌های مالی مختلف دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی و پادکست به نمایش گذاشته می‌شود.

بررسی Genesis G90 Exterior First Drive 2023

در قلب شهر نیویورک، Genesis House قرار دارد که رویدادی اختصاصی برای اطلاعیه‌های مهم خودروساز کره‌ای برگزار می‌کند که مد و سبک زندگی را در بر می‌گیرد. این رویداد همچنین اولین تحویل مشتریان جنسیس G90 سدان 2023 را جشن گرفت که عنوان کمپین “مشخص خود را بسازید” این خودروساز را به خود اختصاص داد.

جنسیس همچنین همکاری آتی خود با برند مد مستقر در نیویورک، Monse را فاش کرد. این برند لوکس در سال 2015 توسط لورا کیم و فرناندو گارسیا تأسیس شد که به عنوان کارگردان خلاق در Oscar de la Renta نیز فعالیت می کنند. هدف شراکت Monse و Genesis این است که دیدگاه‌های منحصربه‌فرد در طراحی را از طریق همکاری‌های متعدد برجسته کند. جزئیات بیشتر در مورد این همکاری در ماه های آینده منتشر خواهد شد.

کلودیا مارکز، مدیر عملیاتی جنسیس موتور آمریکای شمالی، گفت: “ما از آغاز تحویل سدان پرچمدار جدید G90 خود به مشتریان در ایالات متحده خرسندیم.” “این رویداد طرح‌های جسورانه Genesis و تعهد سازش ناپذیر ما برای ارائه آخرین فناوری‌ها همراه با خرید و تجربه مالکیت یکپارچه را برای مشتریان خود جشن می‌گیرد.”