مدیرعامل جدید مک لارن عاشق خودروهای شاسی بلند است، می‌گوید این بخش «واقعاً مهم است»

حداقل، ما می دانیم که مدیرعامل جدید مک لارن پذیرای ایده یک SUV فوق العاده است. این که آیا به این ترتیب حرکت می کند، به نوعی سوپر کراس اوور تبدیل می شود یا به سادگی ناپدید می شود، همه چیز باید دید.

7 عکس ها

آفرود برقی مک لارن Extreme E

به دنبال بحث بیشتر در مورد ابرخودروها و عملکرد الکتریکی هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

صحبت اخیر به اتوموبیللیترز آشکارا اعتراف کرد که عاشق خودروهای شاسی بلند است و این بخش را “جذاب” می‌داند و همچنان در حال رشد است. با این حال، او همچنین خاطرنشان کرد که چشم انداز یک SUV مک لارن هنوز موضوع بسیار مورد بحث در این شرکت است.

مطمئناً یک مورد تجاری برای ارائه نوعی SUV یا کراس اوور وجود دارد. پورشه، شرکت سابق لایترز، همچنان شاهد موفقیت فوق‌العاده‌ای با خودروهای شاسی‌بلند است و فروش کاین و ماکان بسیار بیشتر از سایر مدل‌های پورشه است. ترکیب شده در سال 2021. لامبورگینی به تازگی بهترین عملکرد فروش نیم ساله خود را جشن گرفته است که توسط Urus هدایت می شود که کمی بیش از 60 درصد از خودروهای فروخته شده را به خود اختصاص داده است. و البته فراری نیز وجود دارد که در عرض چند هفته اولین SUV خود را عرضه می کند.

آیا مک لارن یک SUV ارائه خواهد کرد؟ این سوال در چند سال گذشته بارها پرسیده شده است، اما از اوت 2022، پاسخ قطعی نیست. تحت هدایت مایک فلویت، مدیرعامل سابق مک لارن، پاسخ منفی بود. اکنون، مایکل لیترز رئیس برند سوپراسپرت مستقر در بریتانیا است. و برداشت او از این موضوع چندان محکم نیست.

شایعات در مورد یک SUV در حال ظهور مک لارن تا حدی توسط این خودروساز به طور مستقیم در دسامبر 2021 مطرح شد. مک لارن یک مسابقه SUV الکتریکی یکباره را معرفی کرد که برای رقابت در مسابقات قهرمانی Extreme E ساخته شده بود. در اوایل سال جاری گزارش دیگری منتشر کردیم اتوموبیل داستان ادعا می کند که مک لارن قبلاً روی یک SUV الکتریکی کار می کرد که در نیمه دوم دهه عرضه شد.

لایترز گفت: «من یک SUV در فراری ساختم، یک SUV در پورشه توسعه دادم، بنابراین من عاشق SUV هستم. اتوموبیل. “اما ما این کار را برای من انجام نخواهیم داد. با این حال من فکر می کنم که این بازار واقعاً مهمی است. آنچه ما به عنوان مک لارن باید درک کنیم این است که “چگونه می توانیم محصولی را پیدا کنیم که مطابق با DNA ما باشد؟” ما نباید این کار را انجام دهیم. یک SUV کلاسیک بسازید.”



منبع