Dodge Challenger Shakedown 2023 اولین نسخه ویژه «آخرین تماس» است


آغاز پایان کار دوج چارجر و چلنجر با موتور V8 اینجاست. Dodge Challenger Shakedown 2023 اولین مورد از هفت مورد است تماس اخر سطوح تریم نسخه ویژه که ماشین‌های عضلانی با سوخت احتراقی دوج را وارد کتاب‌های تاریخ می‌کند.

چه چیزی Challenger Shakedown را از سایر Challenger های 2023 متمایز می کند؟ تفاوت ها صرفاً زیبایی شناختی است، اما طرفداران عملکرد دوج ممکن است هم نام و هم ظاهر این چلنجر را تشخیص دهند. این قصیده ای از خودروی مفهومی Shakedown Challenger 1971 است که نمایشگاه SEMA 2016 را زیبا کرد، دقیقاً تا نوارهای مشکی و قرمزی که در بالای خودرو، از کاپوت تا صندوق عقب را پوشانده است.

Dodge Challenger Shakedown 2023
1971 دوج Shakedown Challenger

به طور طبیعی، Challenger Shakedown همچنین شامل یک هود تکان دهنده با ورودی شیکر غرش می شود. کارت گرافیک قرمز 392 روی گلگیرها، با نشان‌های ویژه چلنجر و R/T در جلوپنجره. ترمزهای برمبو شش پیستونه قرمز از طریق چرخ‌های 20 اینچی خودنمایی می‌کنند و تریم قرمز بیشتری با مشکی برای داخل خودرو پیدا خواهید کرد. یک نشان اختصاصی Shakedown نیز در داخل نصب شده است.

دوج در مجموع تنها 1000 Challenger Shakedown خواهد ساخت. 500 چلنجر R/T Scat Pack با رنگ خاکستری نابودگر با چرخ‌های تیرکمان تیرکمان سیاه کم براق است. 500 باقیمانده با R/T Scat Pack Widebody با چرخ‌های Carbon Black Warp Speed ​​پهن می‌شوند. قیمت Challenger Shakedown هنوز در دسترس نیست. دوج می گوید مدل ها در بهار 2023 وارد بازار خواهند شد.

خارج از هفت نسخه ویژه، دوج در هفته سرعت خود اعلام کرد که همه شارژرها و چلنجرهای 2023 ویژه دریافت خواهند کرد. تماس اخر پلاک های زیر کاپوت تولید هر دو خودرو در نسل فعلی آنها قرار است در دسامبر 2022 به پایان برسد. این کراس اوور کامپکت جدید هورنت 2023 مدل پرفورمنس دوج خواهد بود. دوج تأیید کرده است که عملکردهای آتی شارژر و چلنجر الکتریکی خواهند بود و ما اخیراً با رونمایی از Charger Daytona SRT Concept EV طعم این آینده را چشیدیم.

دوج بعدی تماس اخر نسخه ویژه قرار است در 31 آگوست عرضه شود. در همین حین، برای اطلاعات بیشتر در مورد مدل های حال و آینده دوج به پادکست Rambling About Cars بروید.



منبع