مرسدس CLS و رولز رویس Ghost Hearses سواری شیک به زندگی پس از مرگ هستند


این ضرب المثل در مورد اجتناب ناپذیر بودن مرگ و مالیات مثل همیشه مرتبط است. در حالی که برخی موفق به تقلب در مالیات خود می شوند و از آن فرار می کنند، نمی توانند از گریم ریپر فرار کنند. وقتی آن برخورد بد اتفاق می افتد، چرا با یک نعش کش لوکس بیرون نروید؟ شرکت ایتالیایی Biemme در تبدیل مدل های شیک برای سواری به زندگی پس از مرگ متخصص است و برخی از تبدیل ها بسیار جالب هستند. و با آن، منظور ما عجیب است.

مرسدس CLS که «آیمون» نام دارد، تحت درمان وسیله نقلیه تشییع جنازه قرار گرفته است. از قضا، CLS خود مرده است، زیرا تولید در ماه اوت به پایان رسید. صندلی‌های عقب و درها را نگه می‌دارد و در عین حال یک محفظه تابوت بزرگ با یک تقسیم‌کننده نشکن اضافه می‌کند. Biemme می‌گوید که ساختار بدنه را نیز با قالب‌گیری‌های خارجی و فولاد ضد زنگ تقویت کرده است. در عقب شیشه ای نصب کرد و حتی چرخ زاپاس را نگه داشت.

برای یک سواری نهایی حتی مجلل تر، یک تبدیل رولزرویس گوست نیز وجود دارد که با موتور باشکوه V12 کامل می شود. به طور عجیبی به عنوان “Ghoster” شناخته می شود و درب انتحاری را حفظ می کند که امکان دسترسی به صندلی های عقب را فراهم می کند. همچنین دارای یک گلخانه گسترده است در حالی که محفظه تابوت از چوب استفاده سخاوتمندانه می کند و دارای نور LED قابل تنظیم است. Biemme یک سیستم بالابر الکتریکی نصب می کند که می تواند از راه دور کنترل شود.

جگوار XF و مرسدس E کلاس دیگر سدان هایی هستند که به ماشین نعش کش تبدیل شده اند. با این حال، Biemme همچنین روی یک کراس اوور کار کرده است، یعنی Maserati Grecale و نسخه GT برای راه اندازی است. این نام مستعار “Kalea” است و دارای نوک اگزوز چهارگانه است. این برای یک نعش کش چطور است؟ با این حال، ما فکر می کنیم نسبت های آن در مقایسه با سدان ها کمی عجیب است.

در مورد مازراتیس، یک تبدیل برای Ghibli نیز وجود دارد. درست مانند CLS، سدان ایتالیایی زمان زیادی برای این دنیا نخواهد داشت زیرا در سال 2024 تولید آن متوقف می شود. آخرین وسیله نقلیه در ناوگان Biemme یک مرسدس بنز V کلاس است اما این یک تبدیل بسیار رایج تر از ماشین نعش کش در اروپا است.



منبع