می توانید گرنادیر Ineos ساخت فرانسه و آلمانی را با پرچم آمریکا خریداری کنید.


از جایی که لندروور دیفندر قدیمی کار خود را متوقف کرد، Ineos Grenadier از اواخر سپتامبر برای ایالات متحده تولید می شود. تحویل از این ماه شروع می شود و اگر هنوز آن را ندیده اید، پیکربندی آفرود عالی است. به نظر می رسد که دارید یک وسیله نقلیه را در یک بازی ویدیویی با چهار پس زمینه برای انتخاب شخصی سازی می کنید: Indoor، Iceland، The Alps، و Canyonlands.

پیکربندی چند ویژگی جالب را نشان می دهد که برخی از آنها استاندارد هستند در حالی که برخی دیگر هزینه اضافی دارند. به عنوان مثال، نردبان دسترسی نصب شده در پشت و پنجره های سافاری در این نسخه Fieldmaster 79190 دلاری گنجانده شده است که ما تصمیم داریم آن را برجسته کنیم. کمربند ابزار بیرونی 585 دلاری اساساً یک سیستم اتصال برای لنگر انداختن فضای ذخیره سازی اضافی یا تجهیزات تفریحی هنگام رفتن به کمپینگ یا بارگذاری بیش از حد است. آیتم اختیاری که برجسته است، پلاک پرچم ملی به قیمت 95 دلار است.

پرچم آمریکا با افتخار فقط روی گلگیر سمت راست قرار دارد، اما اگر Grenadier را با ورودی هوای برآمده (اسنورکل) انتخاب کنید، نمی توان آن را سفارش داد. این یک گزینه نصب شده توسط فروشنده است و جایگزین نشان پرچم دوقلو می شود. سایر پیکربندی‌های منطقه‌ای پرچم مربوطه کشور را در تلاشی برای “اضافه کردن یک رنگ شخصی به وسیله نقلیه شما با افزودن پلاک پرچم ملی خود” نشان می‌دهند. افراد غیرخودرو ممکن است فکر کنند که پرچم نشان‌دهنده مکانی است که وسیله نقلیه ساخته شده است، اما این فقط برای کسانی که پرچم فرانسه را حمل می‌کنند صادق است. متاسفم، موریکا.

گرنادیر در کارخانه هامباخ تولید می شود که دایملر در آن خودروهای هوشمند تولید می کرد. موتورها اصالتاً آلمانی دارند زیرا این SUV از شش موتورهای خطی BMW استفاده می کند و گیربکس هشت سرعته ZF نیز آلمانی است. در مورد Ineos Automotive، دفتر مرکزی آن در بریتانیا است و بخشی از گروه Ineos، یک شرکت چند ملیتی بریتانیایی مواد شیمیایی مستقر در لندن است. زنده کردن گرنادیر واقعاً یک تلاش جهانی است.

در ایالات متحده، اینئوس Grenadier را تنها به عنوان یک SUV بنزینی با موتور 3.0 لیتری BMW B58 به فروش می رساند، اما سایر بازارها نیز پیکاپ دو کابین Quartermarster را به همراه B57 دیزلی با منشأ باواریایی دریافت می کنند. SUV فروخته شده در اینجا از 71500 دلار شروع می شود، اما شما می توانید بیش از 90،000 دلار برای یک نسخه کاملاً بارگذاری شده هزینه کنید.

در بالای آن غواصی که قبلاً به آن اشاره کردیم، می توانید یک پیش تمیز کننده سیکلون 395 دلاری اضافه کنید که هوا را قبل از ورود به مجرای هوای برجسته می چرخاند. این یک اثر گریز از مرکز به گرد و غبار و خاک اعمال می کند، بنابراین آن را برای محیط های ناهموار مناسب می کند.

می توانید با پیکربندی در لینک منبع زیر بازی کنید.



منبع