نیسان برگ آرمادا جدید “بسیار بهتر” از لندکروز است


نیسان انواع کانسپت های الکتریکی حواس پرت را در نمایشگاه تحرک ژاپن 2023 ارائه کرد، اما خبرنگاران حاضر در این رویداد در توکیو می خواستند درباره Armada جدید بیشتر بدانند. همچنین به عنوان پاترول در بسیاری از بازارها فروخته می‌شود، این شاسی‌بلند سایز کامل طبق استانداردهای این سگمنت قدیمی است، زیرا قدمت استخوان‌های آن به اوایل سال 2010 بازمی‌گردد. خوشبختانه، نسل بعدی مدل در راه است و به ما گفته می‌شود که ارزشش را خواهد داشت. انتظار

ایوان اسپینوزا، معاون ارشد استراتژی محصول جهانی و برنامه ریزی محصول نیسان، به این موضوع گفت CarExpert آرمادا به سمت رقیب شاسی‌بلندهای بزرگ شیک‌تر سوق داده می‌شود: «راستش، همه چیز بستگی دارد، زیرا ما نیز با چیزهای زیادی به ایالات متحده می‌رویم. [of competitors] پس بستگی به بازار داره و من می گویم بدیهی است، دوست ندارم بگویم این است، تویوتا لندکروزر [300 Series]. این است [a competitor] و ماشین خیلی بهتر از لندکروز است. شما آن را رانندگی خواهید کرد، زمانی که شما آن را رانندگی کنید، می توانیم صحبت کنیم.”

ما باید روشن کنیم تویوتا لندکروز 300 را در ایالات متحده نمی فروشد، جایی که اخیراً لندکروز 250 2024 را معرفی کرده است که در بازارهای دیگر با نام پرادو نیز شناخته می شود.

اسپینوزا شایعات در مورد از بین رفتن موتور V8 به نفع یک V6 توئین توربو را تایید کرد. اگر در گروه “جایگزینی برای جابجایی وجود ندارد” هستید، احتمالاً ایده از دست دادن دو سیلندر گرانبها را دوست نخواهید داشت. با این حال، معاون وزیر گفت: “شما از V8 ناراحت نخواهید شد.” او هنوز از آسیاب 5.6 لیتری تنفس طبیعی خوشش می آید اما استدلال می کند که جایگزینی کوچک آن با القایی اجباری بهتر خواهد بود.

به گفته یک فروشنده نیسان به نقل از اخبار خودرو در گزارشی از اواخر آگوست، TT V6 424 اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به جاده ها ارسال می کند. به عنوان یک تازگی، NA V8 باستانی 400 اسب بخار قدرت دارد و با یک خودکار هفت سرعته کار می کند. می توان فرض کرد که القای اجباری باعث افزایش عظیم گشتاور نسبت به موتور قدیمی 413 پوند فوت می شود.

نه تنها V8 از بین رفته است، بلکه موتورهای دیزلی نیز که نیسان شاسی بلند بزرگ را با مشعل روغن می فروشد، از بین رفته است. از آنجایی که تعداد قابل توجهی از مشتریان از خاورمیانه می آیند، جایی که بنزین پادشاه است، دیگر امکان سرمایه گذاری روی موتور دیزل وجود ندارد. این TT V6 جدید باید مصرف سوخت بسیار بهتری نسبت به موتور هشت سیلندر ارائه دهد.

اسپینوزا اعتراف کرد که Armada از نظر دندانی طولانی شده است، به خصوص از نظر سرگرمی اطلاعاتی. او وعده داد که مدل نسل بعدی یک “تغییر کلیدی بزرگ و بزرگ در فناوری” به ارمغان خواهد آورد، اما بدون پرداختن به جزئیات. هر آنچه نیسان برای SUV بزرگ جدید خود برنامه ریزی کرده است، منطق به ما می گوید که این تغییرات بر اینفینیتی QX80 لوکس گرا نیز تأثیر خواهد گذاشت.



منبع