پورشه 911 GTS فیس لیفت تقریباً کاملاً پنهان شده است


پورشه در حال کار بر روی یک به روز رسانی برای خانواده 911 است و در حال حاضر حدس و گمان هایی وجود دارد که ممکن است شاهد تغییرات هیجان انگیزی برای برخی از نسخه ها باشیم. آنچه در اینجا مشاهده می کنید نمونه اولیه 911 GTS است که با توجه به بال در عقب و عدم وجود چرخ های قفل مرکزی و ورودی های هوای جانبی در عقب قضاوت می کند. مهمتر از آن، این خودروی آزمایشی به ندرت دارای استتار است که به ما نگاه بسیار خوبی به تغییرات طراحی مورد انتظار با فیس لیفت می دهد.

مطمئناً، این اولین بار نیست که نمونه‌های اولیه 911 را می‌بینیم که کمی مبدل شده‌اند، اما تنها چیزی که در اینجا دیده می‌شود، نوار مشکی روی چراغ‌های جلو است. واحدهای نور به طور کامل تغییر نخواهند کرد، اما از عکس‌های جاسوسی قبلی می‌دانیم که ساختار داخلی آن تغییر خواهد کرد تا دارای چراغ‌های راهنما کهربایی جدید باشد. واضح‌ترین تغییر طراحی در جلو، تغییر به نوارهای عمودی برای جلوپنجره و شکل سپر کمی تغییر یافته است. قسمت مرکزی جلوپنجره نیز بزرگتر از قبل به نظر می رسد.

قسمت عقب نیز تقریباً عاری از استتار است. این تنظیماتی را نشان می دهد که قبلاً از عکس های جاسوسی قبلی با آن آشنا هستیم. این شامل نوک اگزوز است که نزدیکتر به یکدیگر در مرکز قرار می گیرند و بخش پایینی سپر که کمی بازطراحی شده است. ما شاهد آزمایش 911 GTS با بال ثابت مانند این نمونه اولیه و اسپویلر جمع شدنی بودیم. ما نمی دانیم تنظیمات نهایی چه خواهد بود، اما به نظر می رسد که پورشه در حال ارزیابی اجزای مختلف آیرودینامیکی است.

برخلاف نمونه اولیه GTS مربوط به حدود یک ماه پیش (به لینک های مرتبط زیر مراجعه کنید) این خودروی آزمایشی برچسب زرد روی شیشه عقب ندارد. این بدان معناست که این خودرو هیبریدی نیست و بر اساس مصاحبه اخیر با فرانک موزر، معاون مدل خطوط 911 و 718 در پورشه، به نظر می رسد که 911 GTS 992.2 الکتریکی نخواهد شد. خانواده 911 نوعی پشتیبانی الکتریکی دریافت می کند، اما تا اواسط دهه عرضه نمی شود، که احتمالاً به این معنی است که در مشتقات داغتر معرفی می شود.

وقتی صحبت از برنامه پورشه شد، اعتقاد بر این است که فیس لیفت 911 به شکل پایه قبل از پایان سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. این ممکن است یک حدس و گمان از سوی ما باشد، اما ما معتقدیم که GTS باید چند ماه بعد در اواسط سال 2024 دنبال شود. در مورد اولین 911 برقی در تاریخ، انتظار نداشته باشید که آن را قبل از سال 2025 ببینید.



منبع