کراس اوور کوچک آکورا ADX نامیده می شود


آکورا کراس اوور کوچک آینده خود را ADX می نامد. این خودرو در اوایل سال 2025 به عنوان چهارمین SUV در خط تولید این شرکت به RDX، MDX و ZDX خواهد پیوست.

ADX از نظر اندازه کمتر از RDX خواهد بود و با خودروهایی مانند فولکس واگن تائوس و بیوک انویستا رقابت خواهد کرد. در حالی که آکورا به جزئیات در مورد مشخصات نمی‌پردازد، ما گمان می‌کنیم که ADX می‌تواند روی پلت‌فرم هوندا HR-V با اندازه مشابه سوار شود. این شرکت می‌گوید که در خط تولید خود در کنار Integra خواهد نشست و از یک پیشرانه توربوشارژ استفاده می‌کند که یک گام بزرگتر از HR-V چهار خطی تنفس طبیعی بی‌درخشش 158 اسب بخاری است.

لوگوی Acura ADX

امیل کورکور، معاون فروش ملی آکورا گفت: آکورا ADX 2025 چهارمین SUV را به خط تولید ما اضافه می کند و یک مدل دروازه جدید آماده است تا بر اساس موفقیت باورنکردنی Integra ساخته شود و به تبدیل آکورا به یک برند مقصد برای نسل جدیدی از خریداران کمک کند. در یک بیانیه. با اولین ADX و ZDX تمام برقی، خط تولید آکورا شاسی بلندهایی از A تا Z خواهد داشت.

ADX تنها کراس اوور جدیدی نیست که آکورا برنامه ریزی کرده است. در یک جلسه فروشنده پشت درهای بسته که هفته گذشته برگزار شد، این شرکت اشاره کرد که در آینده یک نسخه تمام الکتریکی از MDX سه ردیفه خود را به خط تولید خواهد رساند. اخبار خودرو. هیچ صحبتی در مورد زمان بندی وجود ندارد، اگرچه ما گمان می کنیم که آکورا می خواهد فضایی را به ZDX تمام الکتریکی تازه راه اندازی شده خود بدهد تا قبل از راه اندازی یک وسیله نقلیه با باتری دیگر، در طبقات نمایشگاه نفس بکشد. پس احتمالا مدتی طول خواهد کشید.

هوندا و آکورا قصد دارند تا سال 2030 مجموعا 800000 خودروی برقی را در آمریکای شمالی بفروشند، بنابراین عرضه خودروهای باتری دار بیشتر منطقی است. اینکه آیا خریداران واقعاً خواهان خودروهای الکتریکی خواهند بود یا خیر، باید دید. تنها زمان نشان می دهد که برنامه های بلندپروازانه این شرکت چگونه رقم می خورد.



منبع