این M4 1300 اسب بخاری را در Dyno به لطف Nitrous منفجر کنید


خط تولید خودروهای M شش موتور مستقیم بی‌ام‌و به لطف توانایی موتور در تولید قدرت قابل اطمینان بالا، محبوبیت جدی کسب کرده است. به نظر می رسد که یکی از تیونرها کمی بیش از حد آن را تحت فشار قرار داده است، و نتایج فاجعه بار هستند.

مردم Maximum PSI مستقر در نیوجرسی اخیراً تلاش کردند تا نیروی بیشتری را از ماشین درگ M4 خود خارج کنند که همه چیز به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفت. این خودرو در حال حاضر 1100 اسب بخار قدرت را به چرخ ها می رساند، اما با داغ شدن رقابت در دنیای خودروهای درگ با نشان Roundel، این به اندازه کافی خوب نبود. بنابراین تیم یک اینترکولر جدید، یک گیربکس ارتقا یافته و Nitrous را به ترکیب اضافه کرد.

M4 بلافاصله خودش را نارنجک نبست. راه‌اندازی جدید اینترکولر به این معنی بود که اولین اجرا، بدون نیتروس آزمایش شد و به 1300 اسب بخار سالم برای چرخ‌ها منجر شد. تیم Maximum PSI سپس مقداری نیتروژن به ترکیب اضافه کرد و در آنجا 76 اسب بخار دیگر تولید کرد. آنها سپس تصمیم گرفتند “چیزها را روشن کنند” و آن زمان بود که موتور خاموش شد. ویدیوی بالا نشان می‌دهد که S58 با بند بالا به شکلی دیدنی از هم جدا می‌شود، با دود زیاد و درخشش وحشتناکی که از پایین خودرو می‌آید.

تنها 48 ساعت تا سفر برنامه ریزی شده بعدی خودرو باقی مانده است، خدمه Maximum PSI برای بازگرداندن M4 به وضعیت خوب و در حال اجرا وقت تلف نمی کند. به طور شگفت انگیزی، آنها این کار را انجام می دهند، بیشتر به لطف موجودی سالم قطعات یدکی و ارسال در همان روز برای قطعاتی که در دست نداشتند.

حداکثر PSI قادر به حضور در این رویداد است، اما از آنجا که تیم هیچ زمانی برای آزمایش ماشین نداشت، مجبور شد برای اولین بار آن را در مسابقات مقدماتی اجرا کند. با کم کردن بوست، حداکثر PSI دوباره به نیتروس تبدیل شد که باعث شد موتور از کار بیفتد. در اجرای بعدی، آنها تصمیم گرفتند به تنهایی از تقویت استفاده کنند، اما مشکلات انتقال آنها را از دریافت زمان نمایندگی باز داشت.

در حالی که ماشین خیلی سریع نبود، ما همچنان تحت تاثیر توانایی تیم برای تبدیل یک شکست فاجعه بار به یک ماشین در حال حرکت در مدت زمان کوتاهی هستیم.



منبع