گیربکس دستی در ایالات متحده به عنوان یک آپشن به مینی باز می گردد

خط تولید مینی نسخه ویژه 2023

16 عکس ها

گزینه گیربکس دستی تنها چیزی نیست که از تولید نوامبر در دسترس خواهد بود. مدل‌های نسخه ویژه Mini که در فوریه 2022 معرفی شدند، در حال گسترش هستند. به طور خاص، Mini Untold Edition که به طور انحصاری به عنوان MINI John Cooper Works Clubman در دسترس بوده است، برای انواع Cooper S و Cooper S All4 ارائه خواهد شد. Midnight Black متالیک با لکه های مشکی نیز به عنوان گزینه رنگ ارائه می شود.

Mini همچنین گزینه های رنگ رنگ خود را اصلاح کرده است. در دسترس بودن Pepper White، White Silver و Moonwalk Grey با تولید اکتبر به پایان خواهد رسید. جایگزین این رنگ‌ها، Melting Silver III و Nanuq White هستند که در Mini Hardtops، Clubman و Countryman موجود است.

در راستای مسائل زنجیره تامین جهانی، Mini USA همچنین اعلام کرد که تجهیزات و گزینه‌های محدود شده در آن زمان به سطوح اصلاح‌شده، Signature 2.0 و Iconic 2.0 برمی‌گردند و در نتیجه قیمت‌گذاری به‌روز شده است.



منبع

مینی از تولید نوامبر شروع به ارائه گیربکس دستی برای MINI Hardtop خواهد کرد. گیربکس شیفت شش سرعته یک گزینه مستقل برای انواع Cooper، Cooper S و John Cooper Works خواهد بود. با این حال، انحصاری آن برای مدل Mini 2-Door خواهد بود، بنابراین اگر می خواهید 4-Door کاربردی تر باشد، با گزینه های AT این شرکت گیر کرده اید.