HBO اولین تریلر فیلم «سریعترین زن روی زمین» را منتشر کرد



جسی کامبز در آگوست 2019 پس از یک تصادف غم انگیز در صحرای الورد در حین تلاش برای ثبت سرعت زمینی درگذشت. که اکنون رسماً توسط رکوردهای جهانی گینس عنوان سریعترین زن روی چهار چرخ را به خود اختصاص داده است، داستان او در فیلم جدیدی از HBO جاودانه خواهد شد و این شبکه اولین تریلر از آن فیلم جدید را منتشر کرده است.

را سریعترین زن روی زمین در 20 اکتبر از HBO Max پخش خواهد شد. این مستند تلاش هفت ساله کامبز برای شکستن رکوردهای مسابقه سرعت زمینی را دنبال می کند و تریلر تصاویر آرشیو برخی از تلاش های او را نشان می دهد. مصاحبه هایی با خانواده و افراد تیمش و همچنین کلمات الهام بخش و انگیزشی از خود Combs وجود دارد.

کامبز که یک مسابقه‌دهنده حرفه‌ای و شخصیت تلویزیونی سابق بود، حتی قبل از 40 سالگی درگذشت. در آگوست 2019، او تلاش کرد تا رکورد سرعت قبلی خود را که در سال 2013 به ثبت رساند، یعنی 398 مایل در ساعت (640 کیلومتر در ساعت) شکست دهد. پس از مرگ، کتاب رکوردهای جهانی گینس موفقیت های او را پس از مرگ رسمی کرد و او را سریع ترین زن روی چهار چرخ معرفی کرد. این سازمان به او لقب “سریعترین رکورد سرعت زمین (زن)” را برای رسیدن به سرعت 522.783 مایل در ساعت (841.338 کیلومتر در ساعت) داد.

Combs در دنیای مردانه بسیار محبوب و بسیار مورد احترام بود. او یک سازنده ماهر و مجری رسانه ای در برنامه هایی مانند این بود تعمیرات اساسی، Xtreme 4×4، اسطوره شکنان، و گاراژ همه دختران. برخی از دستاوردهای او در مسابقات اتومبیلرانی عبارتند از تبدیل شدن به اولین زنی که در مسابقات پادشاه چکش های Ultra4 موفق به کسب یک برد کلاسی شده و مقام دوم کلاس خود را در رالی باجا 1000 در سال 2011 کسب کرد.

مستند جدید HBO راه عالی دیگری برای تجلیل از زندگی و دستاوردهای Combs است. حدود یک ماه پس از مرگ او، موزه خودروی پترسن در لس آنجلس نمایشگاهی برگزار کرد که برخی از موتورسیکلت‌ها، تجهیزات جوشکاری و جوایز مسابقه‌ای او را به نمایش گذاشت. همچنین بنیادی به نام Combs وجود دارد که از زنان در زمینه های مکانیکی حمایت می کند.



منبع