نمونه اولیه آپولو G2J الکتریکی با ورودی های هوای عظیم رونمایی شد

بین صندلی ها یک دستگیره چرخشی، سوئیچ های برقی شیشه، دو دکمه اضافی و چیزی که به نظر می رسد یک سوئیچ اضطراری قرمز رنگ قرار دارد. یک صفحه نمایش تبلت مانند به عنوان دسته ابزار دیجیتال عمل می کند و صفحه نمایش هایی در گوشه های داشبورد وجود دارد که فیلم های ضبط شده توسط دوربین های بیرونی جانبی را ارائه می دهد.

Apollo Future Mobility Group، شرکتی که در پشت Intensa Emozione افراطی قرار دارد، در دو سال گذشته مخفیانه روی یک جانور کاملاً متفاوت کار کرده است. موتور 6.3 لیتری V12 فراری تنفس طبیعی این هایپرکار از بین رفته است زیرا هیچ قطعه روغنی در G2J جدید وجود ندارد. هنوز خیلی هیجان زده نشوید زیرا این یک مدل آماده تولید نیست، بلکه یک نمونه اولیه نورد کاملاً الکتریکی است.

خودروی اسپورت برقی پرسرعت با استفاده از دوربین، آینه های جانبی معمولی را از بین می برد. دارای پورت شارژ در پشت، بین چراغ های عقب با گرافیک U شکل است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به درب‌های پروانه‌ای همیشه دیدنی، اسکوپ‌های روی سقف و گلگیرهای برآمده اشاره کرد.

با توجه به ورودی‌های هوای بزرگ، فکر می‌کنید که موتور بنزینی عظیمی دارد، بخشیده می‌شوید. آخرین ساخته آپولو کاملا معقول به نظر می رسد، و به جرات می توان گفت طبیعی است، به خصوص اگر آن را با IE وحشی مقایسه کنید. مشخصات فنی در حال حاضر فاش نشده است، اما ما می دانیم که G2J توسط تیم های مهندسی از آلمان و ژاپن در حال توسعه است.

در داخل کابین، بسیاری از مناطق فیبر کربنی در معرض دید همراه با آلکانترا برای صندلی‌های سطلی، داشبورد و کنسول مرکزی وجود دارد. آپولو G2J دارای یک فرمان کف تخت است که در چرم به رنگ قهوه ای زین مانند بند درب پیچیده شده است. در حالی که دکمه استارت/ایست در بالا قرار دارد، سه صفحه نمایش کوچک در سمت راست فرمان برای کنترل تنظیمات آب و هوا ظاهر می شوند.

متاسفانه هیچ صحبتی در مورد تبدیل نمونه اولیه به یک خودروی تولیدی در آینده قابل پیش بینی وجود ندارد. با این حال، Apollo Future Mobility Group می گوید که G2J نشانه چیزهایی است که در مورد ساخت سبک وزن از طریق فیبر کربن و مواد کامپوزیتی در پیش خواهد بود. علاوه بر این، پیش‌نمایش خودروهای اسپورت برقی جاده‌ای را که در مرکز تحقیق و توسعه آن در آلمان توسعه خواهند یافت، ارائه می‌کند.



منبع