Opel Grandland GSe مدل 2023 با نزدیک به 300 اسب بخار و AWD معرفی شد

Opel Grandland GSe 2023

در آینده، این خودرو به عنوان Grandland GSe به بازار عرضه می شود تا در کنار هاچ بک و واگن Astra GSe قرار گیرد. این کراس اوور جمع و جور ترکیبی از یک موتور بنزینی 1.6 لیتری توربوشارژ با یک جفت موتور الکتریکی برای تولید مجموع 296 اسب بخار قدرت است. این پانچ برقی کافی است تا مدل چهار چرخ متحرک را در 6.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند و سپس به سرعت 146 مایل در ساعت (235 کیلومتر در ساعت) برسد. در حالت الکتریکی، حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به 84 مایل در ساعت (135 کیلومتر در ساعت) تنظیم می شود.

GSe به طور موثر جایگزین GSi می شود زیرا این برند آلمانی برای عصر برق اجتناب ناپذیر آماده می شود. از آنجایی که شرکت مادر Stellantis قول داده است تا سال 2028 تولید مدل‌های Opel/Vauxhall با موتورهای احتراقی در اروپا را متوقف کند، زودتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.



منبع

با توجه به رونمایی Astra GSe در ماه گذشته، اوپل در حال دوبرابر کردن پیشنهادات “بزرگ اسپورت الکتریکی” خود با Grandland GSe است. برای دقت، این مدل جدیدی نیست فی نفسه از آنجایی که ما به نسخه Hybrid4 با نام جدید نگاه می کنیم. این کراس اوور هیبریدی پلاگین اولین خودروی تولیدی اوپل بود که یک موتور احتراقی را با یک موتور الکتریکی ترکیب کرد که در می 2019 به بازار عرضه شد و پس از آن در ژوئن 2021 فیس لیفت انجام شد.