Moke Californian EV Order Banks Open، قیمت ها از 41900 دلار شروع می شود

شما می توانید Moke Californian را هم اکنون پیکربندی کنید. این شرکت پنج رنگ بیرونی ارائه می دهد: آبی موجی، نارنجی غروب آفتاب، زرد نور خورشید، آبی غواصی و خاکستری گرانیتی. تنها گزینه اضافی اختیاری سایبان کامل با درها است، اما قیمتی در ارتباط با ارتقا وجود ندارد.

موک تولید را به تنها 325 خودرو در سال در ایالات متحده محدود می کند. این به دنبال قانون تولیدکنندگان وسایل نقلیه موتوری کم حجم در سال 2015 است که به تصویب رسید و به برندهای میراثی مانند Moke اجازه می‌دهد مشتقات هر یک از مدل‌های خود را با قدمت بالای 25 سال تولید کنند. با این حال، آنها باید با استانداردهای فعلی ایمنی وسایل نقلیه موتوری فدرال مطابقت داشته باشند.

موک کالیفرنیای جدید اکنون کاملاً الکتریکی است و از یک موتور الکتریکی 44 اسب بخاری (33 کیلووات) در عقب استفاده می کند. قدرتمندتر از نسخه گازی فروخته شده در ایالات متحده در اواخر دهه 1970 است که تنها 39 اسب بخار (29 کیلووات) تولید می کرد. این یک پرش بزرگ نیست، اما برای کاهش زمان خودرو به 34 مایل در ساعت (55 کیلومتر در ساعت) از 6.3 ثانیه به 4.3 کافی است.

Moke International Electric Moke Californian

کالیفرنیا، که منحصر به بازار ایالات متحده است و اولین موک جدید است که از سال 1982 در اینجا به فروش می رسد، به لطف حداکثر سرعت 50 مایل در ساعت (80 کیلومتر در ساعت) قانونی است. این اولین بار است که یک مدل Mini Moke در ایالات متحده مجاز به رانندگی در بزرگراه است. تا 80 مایل (120 کیلومتر) برد را ارائه می دهد، اما این رقم بر اساس چرخه آزمایش WLTP قابل قبول است. ما انتظار داریم کمتر از آن در ایالات متحده دریافت کنیم. به گفته این شرکت، شارژ مجدد با شارژر نوع 1 چهار ساعت طول می کشد.