آئودی RS E-Tron GT 2025 یک پرچمدار جدید خواهد بود


آئودی در آستانه معرفی پورشه تایکان 2025، در حال پیش نمایش نسخه سدان برقی به روز شده خود است. تقریباً مانند یک Taycan Turbo GT که اکنون وجود دارد، Four Rings سنگ تمام گذاشتن یک پرچمدار جدید را انجام می دهد. این RS E-Tron GT Performance نامیده می‌شود تا مدل‌های بنزینی مانند نسخه‌های RS6 و RS7 Performance را بازتاب دهد.

این خودرو به اندازه مدل زوفنهاوزن هاردکور نخواهد بود، بسیار شبیه به RS E-Tron GT فعلی به اندازه تایکان توربو S قوی نیست. ارائه شده توسط خروجی range-topper. آئودی در مورد جزئیات کم‌کم می‌ماند (این یک تیزر است) اما تصاویری از یک خودروی استتار شده با ترمزهای سرامیکی که از پشت آن چرخ‌های هوا در کمین هستند را به اشتراک می‌گذارد.

بعید است که موتورهای جلو و عقب اصلاح شده با قدرت 938 اسب بخار تایکان توربو S مطابقت داشته باشند، چه رسد به قدرت عظیم 1019 اسب بخار توربو GT شدید. ما می دانیم که مهندسان آئودی نه تنها در سیستم انتقال قدرت بلکه در بسته باتری برای برد طولانی تر نیز تغییراتی ایجاد کرده اند. برای مرجع، تایکان جدید با باتری پرفورمنس پلاس دارای محتوای انرژی قابل استفاده 98.6 کیلووات ساعت است در حالی که مدل پایه دارای بسته باتری خالص 83.6 کیلووات ساعتی است.

سرعت شارژ نیز افزایش یافته است، که با توجه به اینکه جدیدترین تایکان اکنون می تواند به جای 270 کیلووات، 320 کیلووات مصرف کند، تعجب آور نیست. در جاهای دیگر، آئودی یک سیستم تعلیق جدید با چهار دمپر دو سوپاپ فعال جداگانه توسعه داده است. این سخت افزار با واکنش سریع تر از پورشه پانامرا جدید اقتباس شده است. در آئودی، سیستم تعلیق برای راحتی بیشتر در مقایسه با تایکان تیزتر تنظیم شده است.

آئودی قصد دارد E-Tron GT مدل 2025 را اواخر امسال رونمایی کند. به‌روزرسانی‌هایی در این محدوده وجود خواهد داشت زیرا مدل‌های کمتری که در زیر RS و RS Performance قرار دارند نیز بهینه‌سازی خواهند شد.



منبع