این مرسدس AMG One با 55 مایل التماس می کند که رانندگی کند


من کاملاً درک می کنم که برای برخی از افراد ثروتمند، اتومبیل فقط سرمایه گذاری است. با این حال، این باعث نمی شود که دیدن یک هایپرکار با مایل های بسیار کم به دنبال مالک جدید ناامید کننده نباشد. به نظر می رسد که رانندگی نکردن با AMG One، حداقل گاهی اوقات، چنین هدری است. به هر حال، چند خودروی قانونی خیابانی با موتورهای واقعی فرمول 1 وجود دارد؟

دستگاه عملکرد نهایی مرسدس بنز فقط 275 دستگاه دارد و اگر جیب های شما به اندازه کافی عمیق باشد، اکنون می توانید یکی را بگیرید. SBX Cars یک حراجی راه اندازی کرده است و می گوید می تواند این هایپرکار بسیار کمیاب را در سطح بین المللی ارسال کند. حراج در 25 آوریل به پایان می رسد. در زمان نوشتن این مقاله، بالاترین قیمت پیشنهادی 128000 دلار است اما در روزهای آینده به راحتی باید به هفت رقم برسد.

فقط 55 مایل رانده شده است و به نظر می رسد در شرایط بی عیب و نقصی است. AMG گفته است که به دلیل مقررات سختگیرانه آلایندگی، دیگر هرگز یک موتور F1 را در خودروهای تولیدی جاده ای قرار نخواهد داد. این باعث می‌شود One یک خودروی خاص باشد که دنباله‌ای نخواهد داشت، که باید به ارزش‌های فروش مجدد کمک کند.

این توربوشارژ پیچیده 1.6 لیتری V6 برای مهندسان دردسرهای زیادی ایجاد کرد زیرا آنها مجبور بودند سرعت دور آرام موتور F1 را از 5000 دور در دقیقه به 1200 دور بر دقیقه کاهش دهند. این مشکل به تنهایی توسعه را تا 9 ماه طولانی کرد. مبادا فراموش کنیم ICE 566 اسب بخاری باید هر 31000 مایل یک بار بازسازی شود، نه اینکه به هر حال بسیاری از AMG One ها اینقدر رانندگی کنند…

سریع ترین خودروی تولیدی در Nordschleife همیشه در حالت برقی شروع به کار می کند. فقط یک دقیقه بعد می‌توانید V6 پیچ‌شده را روی شاسی مونوکوک کربنی روشن کنید. در این بین مبدل کاتالیزوری به دمای مطلوب می رسد. هنگامی که بنزین شما تمام شد، با استفاده از کلیدی که در سمت چپ جعبه پدال قرار دارد، باید فشار مخزن سوخت را کم کرد.

احتمال اینکه خریدار بعدی بیشتر از مالک قبلی با آن رانندگی کند چقدر است؟ ما فکر می کنیم آنها باریک هستند. خودروهایی مانند AMG One بخش بهتری از زندگی خود را در گاراژی تحت کنترل آب و هوا می گذرانند. افرادی که این خودروها را خریداری می کنند نگران هستند که هر مایل اضافی باعث کاهش ارزش فروش مجدد شود. امیدوارم در مورد این یکی اشتباه می کنم.



منبع