بازی Hennessey Venom F5 Roadster قبل از اولین نمایش در 19 آگوست منتشر شد


هنسی پرفورمنس تقریباً تایم فریم خود را در 9 آگوست برای معرفی Venom F5 بدون سقف ساخته است. در ماه آوریل، فروشگاه مستقر در تگزاس اعلام کرد که اولین نمایش جهانی F5 رودستر امروز برگزار خواهد شد و پس از آن در هفته خودروی مونتری، اولین نمایش عمومی در The Quail خواهد بود. اکنون به نظر می رسد که اولین نمایش و ارائه عمومی یکسان خواهد بود، اگرچه ما یک تصویر تیزر خوبی داریم که ما را نگه می دارد. شاید برنامه هنسی در تمام مدت این بود.

در هر صورت، عالی است. پس از تنظیم برخی سطوح نور بر روی تصویر تیزر، ما ایده بسیار خوبی از آنچه که F5 رودستر در کانون توجه قرار می گیرد انتظار داریم. جای تعجب نیست، به نظر می رسد نسخه معمولی با سقف بلند شده است. البته، کاملا وجود دارد هیچ چی در مورد Venom F5 طبیعی است – برای اینکه فراموش نکنید، این خودرو دارای یک موتور 6.6 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو با قدرت 1817 اسب بخار است و همه چیز به چرخ های عقب می رود. هنسی پیش‌بینی می‌کند که F5 از سرعت 300 مایل در ساعت فراتر خواهد رفت، و اگرچه هنوز آن را ندیده‌ایم که به این معیار رسیده باشد، اما به سرعت به سرعت نزدیک می‌شود.

هنسی قبلاً تأیید کرده است که ونوم F5 رودستر همان موتور را با همان خروجی پربار دارد. مدیریت چنین قدرتی در چیزی کار سختی است با یک سقف، بنابراین جالب است که ببینیم چه تغییراتی در شاسی مونوکوک فیبر کربنی رودستر ایجاد شده است. به طور معمول، کنده شدن سقف، استحکام ساختاری خودرو را کاهش می‌دهد، که پس از آن برای تقویت مجدد آن نیاز به تقویت دارد و در این فرآیند وزن اضافه می‌شود. اما باز هم، F5 یک ماشین معمولی نیست.

همچنین جالب است که ببینیم رودستر با حداکثر سرعت تخمینی 300 مایل در ساعت عرضه می شود یا خیر. تیزر هنسی نوید “هیجان های باد در موی شما” را می دهد، اما اگر صادق باشیم، چنین سرعت هایی در کابین باز ممکن است به سادگی موهای زائد را از بین ببرد. اگر چنین شود، امیدواریم هنسی حداقل آینده نگری داشته باشد تا آن را بخشی از کمپین بازاریابی F5 رودستر قرار دهد.

به سوالات ما در 19 آگوست و با معرفی رسمی رودستر در The Quail پاسخ داده خواهد شد. در همین حال، به محتوای بیشتر سوپراسپرت با Motor1.com ویراستاران در یک قسمت ویژه درباره بهترین خودروهای سال 2022 تا کنون صحبت می کنند جست و خیز درباره ماشین ها، در زیر موجود است.



منبع