تجربه Fisker Ocean Consumer Reports به طرز شگفت‌انگیزی کابوس‌کننده بوده است


استارت‌آپ فیسکر که در زمینه خودروهای برقی فعالیت می‌کند، عملکرد سختی در این زمینه دارد. شرکت تحت رهبری Henrik Fisker تحویل کراس اوور Ocean خود را کمی کمتر از یک سال پیش آغاز کرد و واضح است که این خودرو به سادگی آماده نبود. علاوه بر این، شرکت تقریباً به طرز خنده‌آمیزی بی‌کفایت بود، حتی در پرداخت‌های نقدی مشتریان نیز شکست خورد. اکنون، فیسکر با ورشکستگی معاشقه می‌کند، قیمت‌ها را به‌طور چشمگیری کاهش داده و نتوانسته است با نیسان ارتباط برقرار کند.

وقتی به آن نگاه می‌کنید، به راحتی می‌توان فهمید چرا گزارش های مصرف کنندهتجربه با اقیانوس فیسکر آن. این نشریه که اتومبیل های خود را برای آزمایش می خرد، لیست تقریباً بی پایانی از مشکلات داشته است. پادکست یک ساعته حماسه اقیانوس آنها کمدی عالی است.

بدون وارد شدن به همه چیز، مشکلات از روز اول شروع شد. این خودرو توسط یک اپراتور مستقل با یک تریلر کوچک که چیزی در مورد خود اقیانوس نمی دانست، کثیف و خراشیده تحویل داده شد. CRآزمایش‌کنندگان بعداً کاپوت اقیانوس را باز کردند – مکانیسم باز کردن آسانی وجود ندارد، زیرا فیسکر فقط می‌خواهد مراکز خدمات در زیر آن قرار بگیرند – و متوجه شدند که باتری 12 ولتی از NAPA است. ظاهراً Ocean حدود شش ماه قبل از تحویل آن نشست و باتری اصلی از بین رفت.

روز بعد، ماشین هشدار خرابی ترمز را روی داشبورد نشان داد. و وقتی که CR آزمایش واقعی را شروع کردند، آنها متوجه شدند که وسایل کمک رانندگی را نمی توان خاموش کرد و ماشین به شدت در مسیر تست نشریه منحرف شد. از قضا، در جاده، سیستم‌های کمک راننده به سختی کار می‌کنند، به‌ویژه زمانی که باران می‌بارد، با هشدار نقاط کور حتی زمانی که هیچ خودروی دیگری در اطراف وجود نداشته باشد.

موارد بسیار بیشتری وجود دارد، از تجربیات بد خدمات مشتری، تا پول نقد نکردن فیسکر CRچک است. بسیاری از مشکلات مربوط به نرم افزار است، اما با توجه به نامشخص بودن آینده فیسکر، به نظر می رسد کمتر و کمتر احتمال دارد که همه آنها حل شوند.

Ocean ممکن است اکنون ارزان باشد، اما این بدان معنا نیست که ناگهان خرید خوبی است.



منبع