تسلا مدل 3 درگ ریس شارژر هلکت، موستانگ در نبردهای نزدیک

که غرور عضله دیترویت را در دستان یک فورد موستانگ مشکی قرار می دهد. همانطور که توسط موسیقی متن فیلم V8 پرکار منتشر شده در طول فرسودگی شغلی نشان می دهد، آن نیز موجود نیست. بین شارژر و اکسپلورر، موستانگ سریع‌ترین زمان را در 11.63 ثانیه طی می‌کند. اما آیا برای غلبه بر تسلا کافی است؟ این در واقع یک مسابقه بسیار نزدیک است، اما ما این سوال را برای پاسخ به ویدیو می گذاریم زیرا قطعا ارزش دیدن را دارد.



منبع

6 عکس ها

مکان پارک موتوراسپرت برادنتون در فلوریدا است و به نظر می رسد که مسابقات بخشی از یک رویداد خاص باشد. تابلوهای تایم الکترونیکی همگی دارای 11.50 روشنایی در پایین هستند، که به این معنی است که تمام اتومبیل‌های مسابقه‌ای نمی‌توانند سریع‌تر از 11.50 ثانیه بدوند. دسته بندی های زمانی مختلف در نوارهای درگ رایج هستند. با ایجاد یک زمان سپری شده پایه (ET)، مسابقه‌دهنده‌ها می‌توانند در مسابقه سربالایی در کنار هم به رقابت بپردازند، برخلاف مسابقات براکت با پرتاب‌های پرتاب. به این ترتیب، برای رقابت موستانگ و اکسپلورر، آنها باید برخی اصلاحات داشته باشد

نترسید، فن های احتراق داخلی. این ویدیویی نیست که نشان دهد یک ماشین برقی موتورهای بنزینی را شرمنده می کند. سه مسابقه درگ در این تک‌کلیپ وجود دارد که همگی دارای یک تسلا مدل 3 می‌باشند. مسابقه مسابقه نزدیک است، و شامل مقداری عضله مدرن مناسب در برابر آینده اتومبیل‌رانی است. به طور خلاصه، این فقط یک ویدیوی مسابقه عالی برای افرادی است که عاشق مسابقه هستند. و از آنجایی که شما در حال خواندن هستید Motor1.com، ما گمان می کنیم که منظور شما است.

اول از همه، رقبا. شما قبلاً در مورد تسلا مدل 3 می‌دانید که در تریم پرفورمنس قادر است مسافت یک چهارم مایل را در محدوده متوسط ​​11 ثانیه طی کند. این خودرو با یک Dodge Charger Hellcat روبرو می شود که همچنین قادر است در تریم استوک میانه های 11 ثانیه ای را اجرا کند. فورد موستانگ GT در محدوده پایین 12 ثانیه کمی کندتر است و فقط برای پوزخند، یک فورد اکسپلورر ST بزرگ در ترکیب وجود دارد. در یک روز خوب، ممکن است به 13 ثانیه برسد – مطمئنا برای یک SUV قابل توجه سریع است، اما نه از راه دور یک چالش برای هر یک از وسایل نقلیه ذکر شده در اینجا. یعنی به هر حال در انبار تریم است.