تماشای A Twin-Turbo C6 Corvette Devour Tsukuba Circuit Half-Sideways


پیست تسوکوبا مسیری است که بیشتر علاقه مندان به ورزش های موتوری به لطف گنجاندن برجسته آن در هر دوی آن به خوبی می شناسند. Forza Motorsports و گرن توریسمو حق رای دادن اگر به صورت مجازی آن را گذرانده باشید، می‌دانید که این مسیر نسبتاً جمع و جور است که به دلیل ترکیبی از زوایای طولانی و گسترده و گیره‌های سر دشوار، رانندگی با آن بسیار سخت است.

به عبارت دیگر، اگر با این دوره آشنایی داشته باشید، باید انتظار داشته باشید که یک C6 کوروت با بدنه کربن کولار 2640 پوندی با یک موتور V8 427 اینچ مکعبی و 1300 اسب بخاری در این کار بسیار انگشت شمار باشد. همانطور که معلوم است، حق با شماست!

در این ویدئو، فراس قارتومی چند دور آزمایشی از C6 آماده‌شده برای حمله جهانی خود در پیست تسوکوبا انجام می‌دهد، جایی که به سرعت متوجه می‌شود که کنترل کشش خراب است. در دقیقه اول ویدیو قبل از اینکه لاستیک ها به دمای بالا برسند، می توانید بگویید که لاستیک ها بلافاصله در دنده دوم کاملاً شکسته می شوند. اگر این شواهد کافی نیست که نشان می‌دهد این خودرو بسیار کارآمد است، قرطومی C6 را تقریباً از هر گوشه‌ای به پهلو دارد.

با وجود این، با لاستیک ها (کمی) گرم شده، او هنوز زمان فوق العاده سریعی را برای شیک داون تعیین می کند. بررسی سریع زمان اجرای ویدیو در دور دوم او زمان دور حدود 54 ثانیه را نشان می دهد. این تقریباً دو ثانیه از رکورد دور تسوکوبا برای یک اتومبیل فرمول سه فاصله دارد و کوروت هنوز از نظر فنی یک خودروی تولیدی در نظر گرفته می شود.

این آهنگ برای 'Vette. زمانی که قارتومی اتک Global Time Attack را در Circuit of the Americas اجرا کرد، سرعت 2:03.850 را انجام داد که تقریباً ده ثانیه سریعتر از زمان دور یک ماشین جام نسکار بود. با توجه به اینستاگرام قارتومی، او در 28 آهنگ مختلف رکورد زده است – هنوز خبری نیست که آیا تسوکوبا در فهرست بعدی فهرست او قرار دارد یا نه، اما به نظر می رسد که اگر بخواهد در آنجا رکوردی را بشکند، شانس مبارزه برای او بیشتر است.





منبع