تمام اسلات‌های ساخت مفهومی Polestar 6 LA یک هفته پس از عرضه رزرو شدند

Polestar 6 یکی از چندین خودروی الکتریکی جدید خواهد بود که طی چند سال آینده به خط تولید این برند می پیوندد. Polestar 3، یک SUV تمام الکتریکی عملکرد، در ماه اکتبر رونمایی می شود. در سال 2023، شاهد ورود کوپه شاسی بلند Polestar 4 خواهیم بود و Polestar 5 مبتنی بر مفهوم Precept در سال 2024 عرضه خواهد شد.

Polestar اعلام کرده است که رزرو اسلات ساخت 6 LA Concept آن قبلا به فروش رسیده است. رودستر تمام برقی تا سال 2026 وارد بازار نخواهد شد و Polestar تولید خود را به 500 نمونه محدود خواهد کرد. در حال حاضر، اسلات های ساخت رزرو شده فروش نیستند، اما نشان دهنده علاقه خاصی به EV پیشنهادی هستند.

پلستار O2 الکتریکی رودستر مفهومی

مدل‌های LA Concept edition با چرخ‌های 21 اینچی منحصربه‌فرد این کانسپت، رنگ بیرونی آبی آسمانی و فضای داخلی پر از چرم روشن وارد بازار خواهند شد. این کانسپت با یک پهپاد خودران رونمایی می‌شود، اما ما انتظار نداریم که در مدل تولیدی آن زنده بماند.



منبع 4 عکس ها

Polestar 6 با استفاده از معماری EV 800 ولتی و پلت فرم آلومینیومی سفارشی این برند، زیربنای خود را با Polestar 5 به اشتراک خواهد گذاشت. پیشرانه دو موتوره می تواند 884 اسب بخار (650 کیلووات) و 664 پوند فوت (900 نیوتن متر) گشتاور تولید کند که برای هر خودرویی بسیار زیاد است. EV می‌توانست با سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) 3.2 ثانیه تاول بزند. همچنین می تواند حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) داشته باشد.

پاسخ قاطع مطبوعات و مصرف کنندگان در اطراف O2 کانسپت Polestar را بر آن داشت تا برای تولید آن را چراغ سبز نشان دهد، حتی اگر مدیر عامل در مورد تبدیل این مفهوم به یک خودروی تولیدی در اوایل تابستان امسال ابراز نگرانی کرد. چالش های پیش رو وجود دارد، اما EV تا چهار سال دیگر وارد بازار نخواهد شد.

همه 500 اسلات ساخت ظرف یک هفته پس از اعلام تولید خودرو در 16 آگوست رزرو شدند. مدیرعامل پولستار، توماس اینگنلث، گفت که ترکیبی از سبک بدنه رودستر و پیشرانه تمام برقی «حتی برای سرسخت‌ترین بنزین‌ها هم جذاب است». سطح علاقه Polestar را در برنامه ریزی برای باز کردن کتاب های رزرو برای نسخه های معمولی Polestar 6 در اواخر سال جاری می کند. این نسخه پس از اجرای اولیه 500 مدل مفهومی LA وارد بازار خواهد شد.