تویوتا 4 رانر جدید تقریباً شیشه عقب نداشت


از همان ابتدا، رول کردن شیشه عقب یکی از لوازم اصلی تویوتا 4 رانر بوده است. ورود یکی به نسل ششم 4Runner آسان نبود، اما برای این محصول آفرود ضروری تلقی می شد.

مشکل وزن است. داشتن شیشه رول به پایین مقدار زیادی را اضافه می کند، و حتی در یک SUV نسبتا سنگین مانند 4Runner، خودروسازان باید برای کاهش آلایندگی و مصرف سوخت، در هر جایی که می توانند در مصرف سوخت صرفه جویی کنند.

کتیا موریتسو، مهندس ارشد 4Runner و Land Cruiser می گوید: “بدیهی است که اجزای شیشه رول شونده پیچیده تر از شیشه ثابت هستند و بنابراین ما مجبور شدیم در مورد آن بحث کنیم.” موتور 1 از طریق مترجم

زمانی که تیم ژاپن با اعضای تیم آمریکایی صحبت می کرد، آنها گفتند: “پنجره رول پایین روح 4Runner است. شما باید تخته موج سواری خود را از پشت قرار دهید، و سگ های من کجا هستند که باید به بیرون نگاه کنند. ؟ و بنابراین همه واقعاً به آن علاقه داشتند.

“بنابراین به عنوان روح و روح ماشین، ما باید این کار را ادامه دهیم. و این در مراحل اولیه تصمیم گیری شد، اما من واقعا خوشحالم که توانستم آن را نگه دارم. به خصوص برای تمام سگ های دنیا. “

برای حفظ روح، موریتسو و تیم سعی کردند وزن خود را در بقیه کامیون حفظ کنند.

او می‌گوید: «هیچ مهندسی جادویی در اینجا وجود ندارد. “ما هر جزء جداگانه را برداشتیم و بررسی کردیم که آیا امکانی برای کاهش جرم وجود دارد یا نه، تا همه انتظارات مشتریان را ناامید نکنیم، احساس می کنم توانستیم با برنامه ریزی انبوه وسایل نقلیه خود کار خوبی انجام دهیم.”

در صحبت با موریتسو و سایر افراد درگیر در 4Runner جدید، واضح است که آنها میراث کامیون را درک کرده و برای آن ارزش قائل هستند. امسال 40 سال از 4Runner می‌گذرد، و این یکی از قطب‌های تویوتا به همراه لندکروزر و تاکوما است. درست قبل از اولین نمایش 4Runner در سن دیگو، یکی را در کنار جاده دیدیم که تخته موج‌سواری از پشت در عقب بیرون زده بود. هرگز تویوتا را به عدم درک مشتریانش متهم نکنید.



منبع