جانشین TRX Straight-Six-Powered Ram's در 25 آوریل وارد بازار خواهد شد.


رم، Hemi V-8 را با پیکاپ 1500 فیس لیفت شده 2025 کنار گذاشت. این بدان معناست که TRX قدرتمند و سوپرشارژ باید بمیرد. این برند تأیید کرد که TRX با یک مدل شش سیلندر جدید به نام RHO (خروجی رم بالا) جایگزین خواهد شد و به نظر می رسد که ما اولین نگاه خود را در این تیزر ویدیویی که این برند در روز دوشنبه منتشر کرد، دیدیم.

این ویدئو یک رم 2500 Rebel را نشان می دهد که یک پیکاپ دیگر را که در استتار بیابانی پوشانده شده است، یدک می کشد. صدایی می‌گوید «می‌شنوم طوفانی می‌آید» و سپس متن روی صفحه می‌گوید «نمی‌خواهی این تحویل را از دست بدهی». با تاریخ 25 آوریل که در زیر لوگوی Ram نمایش داده می شود به پایان می رسد.

بنابراین هر چه که باشد، ما آن را در 10 روز دیگر خواهیم دید. دلیل خوبی برای این باور وجود دارد که این RHO است، با توجه به اینکه کل این ویدیو تم بیابانی دارد و RHO قرار است پاسخی به V-6 F-150 Raptor، تویوتا توندرا TRD Pro و شورولت سیلورادو ZR2 فورد باشد. همه برای آفرودهای بیابانی با سرعت بالا طراحی شده اند.

ما می دانیم که RHO در سه ماهه سوم سال جاری برای مدل سال 2025 به خط تولید Ram 1500 می پیوندد، بنابراین اولین عرضه در آوریل منطقی است. ما همچنین می دانیم که RHO از نسخه 540 اسب بخاری جدید رم “Hurricane” توئین توربو inline-six استفاده خواهد کرد.

به غیر از نام و موتور جدید، RHO باید مشابه TRX باشد. این کامیون دارای لاستیک‌های 35 اینچی، مسیرهای عریض‌تر، سیستم تعلیق قوی‌تر و دیگر ارتقاءهای بیابانی بود. بدون سوپرشارژر V-8، ما انتظار داریم که RHO ارزان‌تر از TRX قدیمی باشد، که در مقابل قیمت 100,000 دلاری قبل از گزینه‌ها بالا رفت. RHO باید نزدیک به 80000 دلار باشد.

در هر صورت، از الان تا 25 ام، منتظر تیزرهای بسیار بیشتری باشید.



منبع