راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان گويا آی‌ تی

این لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک GeForce MX350 با دو گیگابایت حافظه گرافیکی، صفحه نمایش فول اچ دی و حافظه پرسرعت SSD است که وجود همه این موارد یکجا در محدوده 15 میلیون تومان واقعا عالی است. لپ تاپ‌های سری V15 لنوو همه ظاهر و بدنه یکسانی دارند و اختلاف آنها فقط در جزئیات فنی (صفحه نمایش، پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، رم و حافظه) است. برخی مدل‌ها صفحه نمایش ضعیف اچ دی دارند و به همین دلیل آنها را معرفی نمی‌کنیم.

دستگاه بعدی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ لنوو بهتون معرفی کنم، مدل Legion قیمت بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022 7 هست. با اینکه نوت بوک ها مانند دسکتاپ‌ها انعطاف پذیر نیستند، بخش‌هایی در آن‌ها وجود دارد که می‌توانید هنگام خرید، کمتر نگران آن‌ها باشید؛ چرا که می‌توانید در آینده با کمی هزینه اقدام به بهبود آن‌ها کنید. حافظه‌ی رم و هارد لپ‌تاپ تنها بخش‌هایی هستند که می‌توانید در اکثر لپ‌تاپ‌ها روی قابلیت ارتقاء آن‌ها حساب کنید. این که این ارتقا تا چه حد امکان‌پذیر است بستگی به مدل دستگاه و بورد آن دارد؛ اما معمولا اکثر مدل‌ها قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱.۵ ترابایت حافظه را دارند. برخی از اولترابوک‌های بازار به دلیل اتصال حافظه به مادربورد قابلیت ارتقا ندارند بنابراین حتما به این مساله توجه داشته باشید. لپ تاپ اداری معمولا برای ساعات طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • برای اکثر کاربران کاملا کافی است، البته تعداد لپ تاپ‌های مجهز به رم 16 گیگابایت بسیار کم است.
  • همچنین این پردازنده در حالت بوست به فرکانس 4.5 گیگاهرتزی می‌رسد و دارای 8 مگابایت حافظه کش است.
  • در نهایت باید بدانید که این لپ تاپ یک ترابایت حافظه SSD دارد که قطعا مزیت بزرگی برای ذخیره اطلاعات خواهد بود.
  • در نهایت بهتر است بدانید که تعداد اسلات رم در لپ تاپ‌ها متفاوت بوده و حتی در برخی مدل‌ها رم آن برد وجود دارد.
  • پیشینه لپ‌تاپ‌های برند دل کمتر از برند اچ پی نبوده و جزو اولین تولیدکنندگان لپ‌تاپ در جهان هم محسوب می‌شود.

این لپ تاپ به دلیل داشتن سرعت پردازش بسیار بالا و کیفیت خوب در این لیست قرار گرفته است. از دیگر مشخصات آن می توان به 1.8 کیلوگرم وزن و صفحه نمایش 15.6 فول اچ دی اشاره کرد. از دیگر لپ تاپ های میان رده خوش ساختی که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید، لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ454 I3 4G 512G است. قیمت لپ تاپ میان رده ایسوس R565EP-BQ454 باعث شده که ارزش خرید مناسبی داشته باشد.

جدیدترین بررسی‌های ویدئویی محصول

بنابراین، بهتر است اولا نمایشگر بزرگتری داشته باشد، ثانیا از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد. هرچند نوت بوک‌های 15 اینچی دارای صفحه کلید عددی نیز در بازار وجود دارند، اما برای اینکه چشم‌ها فشار کمتری را تحمل کنند. لپ‌تاپ‌های هواوی هم این دو قابلیت را به ارث برده و متناسب افرادی هستند که نیاز به لپ‌تاپ‌های با ضربه‌پذیری بالا دارند.

اما باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD از نوع NVMe هم استفاده می‌کند که فوق‌العاده است. با توجه به اینکه کیف کوله همراه همیشگی دانشجویان است، توصیه می‌شود که این قشر لپ‌تاپ‌های سبک با شارژدهی مناسب تهیه کنند. صفحه کلید مناسب، رم و پردازنده موارد دیگری هستند که هزینه کردن برای آن‌ها توسط دانشجویان منطقی به نظر می‌رسد. کارت گرافیک مجزا، صفحه نمایش لمسی، رزولوشن بالای نمایشگر مواردی هستند که عموم دانشجویان نیازی به آن‌ها ندارند.

همچنین، بیگ سرچ ارائه‌کننده راهنمای خرید جامع و تخصصی نیز می‌باشد. به جز CPU | رم | نمایشگر و کیبورد و تاچ پد معیار های دیگری هم هستند که گاهی اوقات به چشم نمی‌آیند اما تاثیر گذارند. مثلا وزن دستگاه شما در حین حمل و نقل اگر سنگین باشد قشنگ به چشم می‌آید اما شما در حین خرید شاید به آن توجهی نکنید. مک‌بوک ایر M2 را می‌توان به‌راحتی یکی از محبوب ترین لپ تاپ های بازار دانست.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان گويا آی‌ تی لپتاپ Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 6 یک نمونه از این مدل هاست که بسیار کاربردی و موثره. در این مدل، خبری از درگاه اترنت یا حسگر اثرانگشت نیست ولی این دو مورد تنها ایراداتی هستند که می‌توانیم به آن بگیریم. لنوو در این لپ‌تاپ توانسته تمام ویژگی‌هایی که اکثر کاربران به‌دنبال آن‌ها هستند را ارائه کند. البته در این مدل برخلاف سایر مدل‌های یوگا، خبری از لولاهای 360 درجه نیست.

جدا از آن ۴ گیگابایت کارت گرافیک مجزا و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و یکی از انتخاب های خوب برای افرادی است که کارهای مهندسی، طراحی، معماری و نقشه کشی انجام می‌دهد. این لپ تاپ باتوجه به قیمت و عملکردی که دارد یکی از گزینه های خوب برای خرید لپ تاپ ایسوس است. رنج قیمت برای خرید لپ تاپ گیمینگکه بتواند تمام نیازهای گفته شده را برآورده کند در فروشگاه لیپک از 23 تا 42میلیون تومان می‌باشد. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون توماندر صورتی که بودجه خود را برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ به 30 میلیون افزایش دهید، می‌توانید گزینه‌های جذاب‌تری را برای خرید انتخاب کنید. برای مثال لپ تاپ‌هایی در این رده قیمتی وجود دارند که دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 را دید.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion Gaming 15-EC1046NR

همچنین این لپ تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i5 1135G7 است که بهترین پردازنده محدوده قیمت 20 میلیون است. رم 16 گیگابایت عملا برای هر کاری که یک لپ تاپ با قیمت زیر 20 میلیون باید انجام دهد کافی است. 4 گیگابایت؛ برای اجرای روان کارهای بسیار سبک و ساده تقریبا کافی است ولی باعث کندی لپ تاپ می‌شود. 4 گیگابایت برای کاربران عادی تقریبا کافی است ولی برای افزایش سرعت و استفاده از تمام توان لپ تاپ، توصیه می‌کنیم آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. ارتقای رم لپ تاپ بدون از بین رفتن گارانتی توسط شرکت گارانتی کننده قابل انجام است.

16 گیگابایت بیشترین مقدار رم در محدوده قیمت 20 میلیون است و برای تقریبا همه کاربران کافی است. این پردازنده قویترین پردازنده محدوده 20 میلیون است و از این نظر بهترین انتخاب است. 8 گیگابایت برای اکثر کاربران کافی است ولی در صورت نیاز بعدا هم می‌توانید رم را به 12 گیگابایت ارتقادهید.