بی ام و ایالات متحده آمریکا از سال 2023 قیمت ها را تا 2800 دلار افزایش می دهد: گزارش

قیمت BMW 2023



منبع

این بدان معنا نیست که ما به قیمت های جدید دسترسی نداریم. بر اساس اطلاعات موجود، این افزایش بسته به سری مدل از 1.2 درصد تا 3.3 درصد متغیر است. به زبان پول، این به معنای بین 600 تا 2800 دلار در مدل‌های منتخب است که BMW 760i xDrive (G70) بالاترین جهش را از 113600 دلار به 116400 دلار داشته است. M5 همچنین قابل ذکر است زیرا در ژوئن امسال گران شد و اکنون دوباره قیمت آن به 109900 دلار می رسد.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید این است که همه افزایش قیمت ها از اول ژانویه اعمال نمی شود. تغییرات قیمت گذاری i4 و سری 7 از اول مارس در راهنمای سفارش منعکس خواهد شد. به زودی تمام قیمت های جدید در رسمی BMW منتشر خواهد شد. سایت ها و پیکربندی های آنلاین در ایالات متحده. برای اطلاعات کامل در مورد قیمت 2023 BMW به تصاویر بالا نگاه کنید. در غیر این صورت، می توانید این لینک را دنبال کنید.

با این حال، حقیقت این است که BMW در افزایش قیمت خودروهای جدید خود تنها نیست. بسیاری از خودروسازان، از جمله سوبارو، آئودی و لکسوس، قیمت‌های بازنگری شده برای نمونه‌های خود را برای مدل سال 2023 منتشر کردند و ما معتقدیم که این قیمت‌ها بیشتر از سوی شرکت‌های دیگر می‌آیند.

بازار خودروهای جدید همچنان برای ارائه وسایل نقلیه کافی و پاسخگویی به تقاضای مشتریان با مشکل مواجه است. این، همراه با چندین عامل دیگر، باعث افزایش قیمت ها می شود و ما دائماً شاهد افزایش قیمت تقریباً از همه مارک ها هستیم. بی ام و یکی از برندهایی است که فرصت تغییر قیمت برچسب اکثر محصولات خود را در ایالات متحده از دست نداده است و به نظر می رسد به زودی افزایش قیمت دیگری در راه است.

قیمت BMW 2023

یک پست در Bimmerpost تالارهای گفتمان، قیمت‌های بی‌ام‌و را برای مدل سال 2023 نشان می‌دهد. تقریباً تمام قیمت‌های پایه افزایش یافته و با خودروهایی که از اول ژانویه تولید می‌شوند، موثر خواهند بود. این خودروساز آلمانی می‌گوید “نوسانات اقتصادی و سیاسی فعلی همراه با تداوم کمبود عرضه” مقصر افزایش قیمت هستند. هنگامی که تخصیص ژانویه در دسترس باشد، همه تغییرات در تمام سیستم های قیمت گذاری بعدی منعکس خواهد شد.