رضوانی برای شما یک پورشه 911 نئورترو با حداکثر قدرت 750 اسب بخار خواهد ساخت.


رضوانی در حال فرو رفتن در دنیای پورشه های با تم رترو است. نه، شما نمی توانید یک ابرخودروی 911 شکل با گزینه های عجیب و غریب مانند دودکش یا اسپری فلفل بخرید. اما شما می‌توانید یک 911 نسل 992 را داشته باشید که با پنل‌های بدنه‌ای با تم یکپارچه‌سازی شده و با ارتقای کارایی آن‌ها تقویت شده است. به رضوانی رترو RR1 سلام کنید که در سه نسخه با قدرت 550 تا 750 اسب بخار موجود است.

صرف نظر از نسخه ای که انتخاب می کنید، همه RR1 ها بدنه فیبر کربنی جدیدی دارند که از خودروهای مسابقه ای کرمر 935 اواخر دهه 1970 طراحی شده است، که با نمای جلوی جدید مشهود است. اما رضوانی برداشت جالبی از کاپوت دماغه‌ای مایل ارائه می‌کند که چراغ‌های جلوی مستطیلی باریک جایگزین بیضی‌های نمادین شده‌اند و شبیه به تایکان به نظر می‌رسند. عقب‌تر، بال‌های گشاد شده عقب به بال ثابتی تبدیل می‌شوند که بند‌های قلب دهه 1970 ما را می‌کشد. چرخ‌های توربوفن بسته‌ای را می‌پیچند که به نظر ما بسیار خوب به نظر می‌رسد.

در مورد استخوان ها، خریداران رضوانی می توانند بین 911 Carrera S، GT3 یا Turbo S یکی را انتخاب کنند. RR1 550 نقطه ورود است، به این دلیل که موتور 3.0 لیتری تقویت شده Carrera برای استفاده در پیست 550 اسب بخار قدرت دارد یا 520. اسب بخار در خیابان RR 565 از GT3 ساخته شده است و تغییرات نامشخصی در 6 سیلندر تخت 4.0 لیتری برای 535 اسب بخار در خیابان یا 565 اسب بخار در پیست دارد. و سپس RR1 750 وجود دارد که – درست حدس زدید – 750 اسب بخار در آهنگ. نسخه های خیابانی فقط توان کار با 715 اسب بخار را دارند که از طریق سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد توربو قدرت را کاهش می دهد.

به روز رسانی اختیاری برای همه نسخه ها شامل سیستم تعلیق، ترمز، قفس رول، مهار مسابقه و پنجره های پلی کربنات سبک وزن است. همچنین می‌توانید رنگ‌های سبک سفارشی را برای نمای بیرونی انتخاب کنید، اما گزینه‌ها به سرعت اضافه می‌شوند. هر کادر را علامت بزنید و 25450 دلار به قیمت نهایی اضافه خواهید کرد.

رضوانی قیمت اولیه RR1 را 149000 دلار اعلام کرده است. البته این شامل شاسی اهداکننده نمی شود. هر نمونه به سفارش ساخته می شود و خریدار باید خودرو را تهیه کند. علاوه بر این، این شرکت می گوید که این یک قیمت مقدماتی است که پس از ثبت پنج سفارش اول، افزایش می یابد. مجموع تولید 50 دستگاه محدود خواهد شد، اگرچه کاملاً مشخص نیست که آیا این امر برای هر نسخه اعمال می شود یا در مجموع. ما در این مورد از رضوانی پرسیدیم و مطمئناً پس از شنیدن این موضوع، این پست را به روز خواهیم کرد.



منبع