رندر فیس لیفت کیا سورنتو 2024 بعد از اولین عکس های جاسوسی انجام می شود

دوستان ما در ماشین های گوتا به اندازه کافی لطف کرده اند تا رندرهای گمانه زنی از ظاهر سورنتو 2024 را به اشتراک بگذارند. انتظار می‌رود بزرگ‌ترین تغییرات در قسمت جلویی رخ دهد، جایی که چراغ‌های جلو می‌توانند بدون کپی کردن چراغ‌های بداخلاق اسپورتیج کوچک‌تر تغییری اساسی پیدا کنند. چراغ‌های LED بالا در روز در اینجا به تصویر کشیده شده‌اند که در نزدیکی مرکز مشبک “بینی ببر” کشیده شده‌اند. در مورد چراغ های اصلی، این چراغ ها با یک نوار عمودی در کنار یک قطعه تریم مشکی براق نشان داده شده اند.

رندر فیس لیفت کیا سورنتو 2024

مثل همیشه، این رندرها را بدیهی نگیرید، زیرا نمونه اولیه که توسط پاپاراتزی های خودرو مشاهده شد، به شدت استتار شده بود. خودروی آزمایشی این تصور را به جا گذاشت که کیا در حال برنامه‌ریزی تغییرات عمده‌ای است، اما اگر تاریخ چیزی به ما آموخته باشد، این است که میزان کامو همیشه با تعداد تغییراتی که خودروساز سعی در پنهان کردن آن دارد، نسبت مستقیم ندارد.

رونمایی رسمی احتمالاً در مقطعی در سال 2023 در کره جنوبی انجام می شود و اروپا و آمریکای شمالی چندین ماه بعد، احتمالاً در اوایل سال 2024، سورنتو فیس لیفت شده را دریافت می کنند.



منبع

تصاویر جاسوسی که ما در ماه سپتامبر منتشر کردیم اکنون به عنوان پایه ای برای مجموعه ای از رندرهای غیررسمی در تلاش برای دیدن آینده استایل SUV عمل کرده اند. معمولاً فیس لیفت ها به طور چشمگیری طراحی خودرو را تغییر نمی دهند (خوب، BMW X7 LCI یک استثنا است)اما شناخته شده است که سه برند آسیایی حتی در همان نسل مدل، با استایل خود ریسک می کنند. اگرچه فیس لیفت بزرگتر Telluride بیشتر شبیه به هم است، اما ممکن است شرایط برای سورنتو متفاوت باشد.