فیس لیفت آلفارومئو جولیا 2023 چراغ‌های جلوی جدید و در عین حال آشنا را پنهان کرده است.

آلفارومئو قبلاً اعلام کرده بود که نسل بعدی جولیا به یک خودروی برقی تبدیل می‌شود، بنابراین ساعت برای موتورهای بنزینی و دیزلی در حال حرکت است. در واقع، این برند تا سال 2027 در اروپای بزرگ، آمریکای شمالی و چین، ICE را به کلی کنار خواهد گذاشت.



منبع

با قضاوت در مورد چرخ ها و نوک اگزوز دوگانه که در کنار دیفیوزر قرار دارند، با نسخه Veloce روبرو هستیم که دقیقاً در پایین تر از Quadrifoglio قرار گرفته است. تقریباً مانند عکس‌های جاسوسی که هفته گذشته با Stelvio 2023 دیدیم، تغییرات به چراغ‌های جلو و عقب محدود می‌شود. در جلو، آلفارومئو از تم “3+3” Tonale استفاده می کند که خود از طراحی مدرنی از چراغ های جلو نصب شده بر روی SZ Zagato یا Proteo مفهومی استفاده می کند.

عکس جاسوسی آلفارومئو جولیا 2023

هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا سدان و شاسی بلندهای دوتایی در داخل مورد بازنگری قرار خواهند گرفت، جایی که فقدان خوشه ابزار دیجیتال باعث می شود کابین احساس شود کهنه می شود یا خیر، بررسی نشده است. Tonale جدید صفحه‌های آنالوگ را حذف می‌کند و برای مدل‌های بزرگ‌تر و گران‌تر عجیب است که تنظیمات فعلی را تنها با یک صفحه نمایش کوچک که توسط یک سرعت‌سنج و یک سرعت‌سنج کنارش قرار دارد، حفظ کنند.

در عقب، به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب اساساً جابجا می‌شوند، اما با رنگی تیره در تلاش برای دادن ظاهری «جدید» در حالی که حداقل سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهند. تا آنجایی که به تغییرات مربوط می شود، این فقط در مورد آن است، مگر اینکه آلفارومئو در حال برنامه ریزی برای اصلاح سپرها باشد. نمونه اولیه Stelvio که اخیراً مشاهده شده است نیز بدنه مدل فعلی را بدون هیچ گونه تغییری داشت. با این حال، این می تواند برای مدل تولید تغییر کند.

آلفارومئو بیش از هفت سال پیش از جولیا رونمایی کرد و هنوز ظاهری به آن نداده است. ایتالیایی‌ها سدان اسپرت خود را با GTA/GTAm تقویت کردند، اما هنوز مدلی واقعی از آن معرفی نشده است. با قضاوت بر اساس این تصاویر جاسوسی، جایگزین جذاب سری 3 BMW به روز رسانی خواهد شد تا برای چند سال دیگر تازه و رقابتی باقی بماند. با وجود استتار کامل، Tipo 952 همانطور که با نام رمزش شناخته می شود تغییرات کوچکی دارد.